KingHowie Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Hei. Jeg er litt usikker på hvilken shampoo jeg skal bruke? Kjøper dere shampoo hos frisøren? Jeg synes det er sjukt dyrt, men de har jo ikke shampoo for menn i butikken... Også sliter litt med å takke nei når frisøren pusher, tips? Og hvilken voks bruker dere? KingHowie Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Har masse shampoo for menn i butikken? Hair and shoulders, Palmolive, Dobbeldusj. Jeg gir egentlig faen, tar det samboeren kjøper til meg eller det som er billigst per liter Som voks bruker jeg Bed Head, som kjøpes hos frisøren. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Så lenge du holder deg under momsgrensen er det en del å spare på å bestille i utlandet. Jeg bruker ofte denne butikken: http://www.lookfantastic.com/health-beauty/men/hair.list Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Også sliter litt med å takke nei når frisøren pusher, tips? Sei "nei takk" når frisøren prøver å pushe. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Jeg stjeler dama sin shampoo! Og det er vanlig greier fra Bunnpris. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 First price. Koster under 10 spenn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 Head & Shoulders funker fint her. I tillegg kjører på med mr. Natty (eller hva den heter) skjeggshampoo, asan for menn nedentil (kan i nødstilfeller også brukes i skjegget, og er bedre enn vanlig shampoo), og veksler mellom Palmolive og Double Dusch for såpe. Voks bruker jeg ikke, men når jeg lar håret vokse, bruker jeg Layrite pomade (og en shampoo fra Layrite for å få ut pomaden) og Brylcreem AntiStyler Wax (som sikkert har gått ut på dato, mtp. at jeg kjøpte boksene mine og shampooen for 9 år siden). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. august 2015 Rapporter Del Skrevet 26. august 2015 http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/11/how-women-choose-shampoo-how-men-choose-shampoo.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå