tomacro Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Hei, Jeg trenger hjelp med en Excel fil der jeg mangler noen få ting av funksjoner som jeg håper noen kan hjelpe meg med.Jeg legger til mappen her inne, så dere kan se det selv.Under bettinglogg så ser dere J4 , K4 og L4 har ingen funksjoner.Poenget med denne funksjonen er at når jeg skriver inn et visst antall % f.eks.. 5% så skal den fjerne 5% fra oddsen/tallet under utfall 1 , 2 og 3.Det skal være som en kommisjonErgo:J4 skal kunne fjerne det antallet % av oddsen jeg vil ha under utfall 1 som er N4K4 skal kunne fjerne det antallet % av oddsen jeg vil ha under utfall 2 som er O4 L4 skal kunne fjerne det antallet % av oddsen jeg vil ha under utfall 3 som er P4 Aritrage betting utregning + regnskap - Kopi.xlsx Endret 26. august 2015 av tomacro Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Noen som kan formelen? Lenke til kommentar
ExcelGuru Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hva tror du om å legge til tre kolonner som er N4-N4*J4, O4-O4*K4 og P4-P4*L4, altså oddsen minus kommisjon? Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Hva tror du om å legge til tre kolonner som er N4-N4*J4, O4-O4*K4 og P4-P4*L4, altså oddsen minus kommisjon? Får du lagt det inn manuelt i den fila jeg viser til og legge den ut her? Er visst noe jeg gjør feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå