Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Notatbøker, anbefalinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir for mange notatbøker om jeg skal ha 1 bok pr fag. Og det er enklere (tror jeg) å bare ha en tjukk og oversiktelig notatbok for alle timene. Det oppsettet jeg har i tankene nå er et stykk cover med spiral inni sånn at jeg kan sorterere sidene som jeg ønsker. 

Hvis jeg tar utgangspunkt i boken i video over, så trenger jeg bare ekstra påfyll sider (når jeg går tom) og et sikkelig robust cover. Noen mark-it stickers og linje/rutete sider for matte/norsk.

Eller blir dette mislykket, hva tror dere?

Endret av General Duck
Lenke til kommentar

Har nok rot på pcen, derfor jeg ikke går digital  :nei: Dessuten husker jeg ting bedre når jeg skriver dem ned.

Er det ringene som vil være i veien fordi det blir for mange sider til slutt? Er jeg redd for at ringene eventuelt blir slitt?

Eksempel:

Endret av General Duck
Lenke til kommentar

Vell, et vanlig kontorpapir er ca 0,1 mm tykt, vil du faa plass til rundt 150 slike ark som du bruker i printer.
Saa mellom 2-300 notatark kanskje?

Fant dog noe som kan vaere interessant for deg:
http://www.staples.no/notatbok-arc-a4-60bl-skinn-sort/cbs/778751.html?promoCode=200200556&Effort_Code=WW&Find_Number=778751

Det staar blant annet:

• Den fleksible utformingen på M by Staples® ARC-notatboken gjør det lett å legge til, fjerne og omorganisere sider og tilbehør etter behov
  • Organiser notater, oppgaver og gjøremålslister med det tilpassbare M by Staples® ARC-notatboksystemet
  • Denne A4-notatboken har et elegant skinnomslag med en klaff på innsiden som kan holde notater og visittkort
  • Den har også 60 linjerte ark for å hjelpe deg i gang

Vet ikke hvordan den er i bruk, men kan vaere noe aa sjekke ut!

Lenke til kommentar

Ville lett gått for PC...

Du kan jo få deg sånn pen som skriver notatene automatisk inn til PCen om du vil skrive "for hånd", evt. bare skrive rett inn på pcen :)

På pcen kan du legge inn bilder, søke opp tekst, flytte på tekst osvosv. mye fler alternativer enn gamle notatboka ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...