General Duck Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hvilke notatbøker er favoritten? Jeg skal studere noen fag nå i 3 år og da trenger jeg en tjukk notatbok som holder i minst noen år. Hvor finner jeg dette? De fleste jeg har sett på har vært for små… Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Vil du virkelig ha en som du har i flere år? Min erfaring er at det er lettere å finne frem om du har noen små. Evt. 1 hvert semester? 1 pr fag? En stor som du skal/vil ha i mange år blir slitt, stappfull og vanskelig å finne frem i? 2 Lenke til kommentar
General Duck Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Det blir for mange notatbøker om jeg skal ha 1 bok pr fag. Og det er enklere (tror jeg) å bare ha en tjukk og oversiktelig notatbok for alle timene. Det oppsettet jeg har i tankene nå er et stykk cover med spiral inni sånn at jeg kan sorterere sidene som jeg ønsker. Hvis jeg tar utgangspunkt i boken i video over, så trenger jeg bare ekstra påfyll sider (når jeg går tom) og et sikkelig robust cover. Noen mark-it stickers og linje/rutete sider for matte/norsk. Eller blir dette mislykket, hva tror dere? Endret 26. august 2015 av General Duck Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Saa du ser egentlig etter en ringperm?Jeg hadde enten gaatt for ringperm, eller en notatbok for hvert fag. Endret 26. august 2015 av Zash 1 Lenke til kommentar
General Duck Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Riktig. Men hvorfor er det ingen som lager ringperm i notatbok format? Endret 26. august 2015 av General Duck Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hva er 'notatbok-format' da? Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hvis dere bruker PC på skolen til alle tider, så er programmet OneNote bra. Men hvis du vil ha notatbøker, vill jeg anbefalt en for hvert semester, og ikke en for 3 år Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Etterspørsel? Ser for meg at selve ringene vil være veldig i veien. Gå digitalt. Så kan du søke i notatene og. Eg anbefaler Evernote, men OneNote fungerer og. Det blir en smakssak. Lenke til kommentar
General Duck Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Har nok rot på pcen, derfor jeg ikke går digital Dessuten husker jeg ting bedre når jeg skriver dem ned. Er det ringene som vil være i veien fordi det blir for mange sider til slutt? Er jeg redd for at ringene eventuelt blir slitt? Eksempel: Endret 26. august 2015 av General Duck Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Du må jo fortsatt skrive det ned, men på pc i stedenfor for hånd. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Flat? Du mener den skal vaere tynn?Hva med denne fra Staples? http://www.staples.no/ringperm-staples-a4-myk-4r-15mm-4-ass/cbs/772085.html?promoCode=200200555&Effort_Code=WW&Find_Number=772085Den er 15 mm, og koster nesten ingen ting. 1 Lenke til kommentar
General Duck Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Den var bedre! Trodde nesten de bare solgte tjukke permer. Hvor mange sider tror du jeg får plass der? Flat? Du mener den skal vaere tynn?Hva med denne fra Staples? http://www.staples.no/ringperm-staples-a4-myk-4r-15mm-4-ass/cbs/772085.html?promoCode=200200555&Effort_Code=WW&Find_Number=772085Den er 15 mm, og koster nesten ingen ting. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Vell, et vanlig kontorpapir er ca 0,1 mm tykt, vil du faa plass til rundt 150 slike ark som du bruker i printer.Saa mellom 2-300 notatark kanskje?Fant dog noe som kan vaere interessant for deg:http://www.staples.no/notatbok-arc-a4-60bl-skinn-sort/cbs/778751.html?promoCode=200200556&Effort_Code=WW&Find_Number=778751Det staar blant annet: Den fleksible utformingen på M by Staples® ARC-notatboken gjør det lett å legge til, fjerne og omorganisere sider og tilbehør etter behov Organiser notater, oppgaver og gjøremålslister med det tilpassbare M by Staples® ARC-notatboksystemet Denne A4-notatboken har et elegant skinnomslag med en klaff på innsiden som kan holde notater og visittkort Den har også 60 linjerte ark for å hjelpe deg i gang Vet ikke hvordan den er i bruk, men kan vaere noe aa sjekke ut! Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Ville lett gått for PC... Du kan jo få deg sånn pen som skriver notatene automatisk inn til PCen om du vil skrive "for hånd", evt. bare skrive rett inn på pcen På pcen kan du legge inn bilder, søke opp tekst, flytte på tekst osvosv. mye fler alternativer enn gamle notatboka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå