Simen M Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Bytta ut med qBittorrent ved siste formatering etter de bundla med bitcoin miner. Angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Har nå byttet ut utorrent med Qbittorrent og har ikke sett meg tilbake siden. De siste versjonene av utorrent har vært full av reklame og bloatware, i tillegg til å mangle kill switch funksjonen som jeg vil ha. Qbittorrent har kill switch i tillegg til å være open-source og er helt fri for reklame og bloatware. Grensesnittet er også mye renere og mer oversiktlig enn utorrent sitt. Hva er en kill switch? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Fascinerende at de tror noen kommer til å betale, og ikke bare bytte program. Enda mer fascinerende blir det å snakke med de som faktisk kommer til å betale for det, og å høre grunnene deres. Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Har nå byttet ut utorrent med Qbittorrent og har ikke sett meg tilbake siden. De siste versjonene av utorrent har vært full av reklame og bloatware, i tillegg til å mangle kill switch funksjonen som jeg vil ha. Qbittorrent har kill switch i tillegg til å være open-source og er helt fri for reklame og bloatware. Grensesnittet er også mye renere og mer oversiktlig enn utorrent sitt. Hva er en kill switch? Kill switch er en funksjon som hindrer at den virkelige ip adressen din blir lekket om programmet merker at vpn koblingen er brutt. Den kobler seg fra til den merker at vpn koblingen er oppe og går igjen. (i grove trekk). Endret 26. august 2015 av Magsamm Lenke til kommentar
Scopperloit Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hva er det som blir nytt egentlig? µTorrent har jo hatt en Pro-versjon i flere år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg