kvakse Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 2. Bytt torrentklient. 1. Bytt OS. Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Bruker utorrent 2.2.1 http://www.oldversion.com/windows/utorrent-2-2-1-2 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 HulkHaugen skrev (På 26.8.2015 den 10.41): Holder meg til uTorrent 2.2.1 enda... Alt for nytt, holder meg til 1.6.1 enda Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Bittorrent funker helt fint for meg Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Bytex skrev (På 26.8.2015 den 10.47): Magsamm skrev (På 26.8.2015 den 9.47): Har nå byttet ut utorrent med Qbittorrent og har ikke sett meg tilbake siden. De siste versjonene av utorrent har vært full av reklame og bloatware, i tillegg til å mangle kill switch funksjonen som jeg vil ha. Qbittorrent har kill switch i tillegg til å være open-source og er helt fri for reklame og bloatware. Grensesnittet er også mye renere og mer oversiktlig enn utorrent sitt. Jeg får ikke qbittorrent til å laste ned noenting. Først står den i evigheter med "checking resume data", så går den en bitteliten stund og får "stalled" status. Har bare en torrent inne. Gir opp snart. Googling hjalp meg lite. Bare masse linux-preik. Og Tixati blir stående på "fetching meta-info" i evigheter...hvorfor hørte jeg på dere. Du har vel gjort noe feil da antar jeg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Aner ikke. utorrent bare virket. Får ingen andre klienter til å laste ned noe Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Bytex skrev (På 26.8.2015 den 13.11): Aner ikke. utorrent bare virket. Får ingen andre klienter til å laste ned noe Har du skrudd på DHT og Peer exchange? Hvis det er public tracker du bruker så må du ha disse instillingene skrudd på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Skal ikke kuppe tråden med torrent-support ting, finner vel ut av det. Eller reinstallerer utorrent. 1 Lenke til kommentar
Bergerud Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Man kan fjerne all reklame og dill i utorrent, under advanced settings. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Har brukt qbittorrent etter at jeg ga opp utorrent. Har ikke hatt noen problemer (selv om andre har kommentert problemer med det her). Alt fungerte fra start helt som forventet og kjører uten reklame eller noe annet tull. Kommer aldri til å gå tilbake til utorrent. 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Overskriften burde vært "Noen bruker fortsatt utorrent" Dette er som om IE6 skulle få betalingsmur. Endret 26. august 2015 av Lilac1 3 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 uTorrent har vært bloated i lang tid nå og er IKKE den mest populære klienten om man sjekker torrentfreak. Andre klienter som anbefales der nå Lenke til kommentar
Glenfarclas Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Det går tilsyenaltende samme veien med utorrent som det gjør med all god freeware. Først bloates det med alle mulige "nyttige" funksjoner som skal tiltrekke flere kunder, før de virkelig slår til med å innføre betalingsløsning i tillegg. Ikke lenge etter ender de opp på softwarens skraphaug. Apropos "nyttige" funksjoner, så føler jeg at jeg har samme problem med Firefox om dagen. Det blir stadig flere knapper i nettleseren som jeg ikke vet hva er, og som jeg definitivt ikke trenger. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Glenfarclas skrev (På 26.8.2015 den 15.58): . Det blir stadig flere knapper i nettleseren som jeg ikke vet hva er, og som jeg definitivt ikke trenger. Hvilke knapper? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-I9yduzDf Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 uTorrent var bra i gamle dager når det fortsatt var micro. Stoppa med driten for lenge sia når de mina med resussene mine og spamma med reklame. Deluge/Transmission på Pi Seedbox FTW Lenke til kommentar
Jericho_X Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Kron skrev (På 26.8.2015 den 10.59): Jeg var også misfornøyd med Utorrent. Og tenkte jeg skulle prøve noe annet som går under navnet Deluge. Det gjorde vondt verre. Ingen støtte for magnettorrent. Ihvertfall ikke når jeg prøvde det ut. Og en mengde med bugs. F.eks når jeg trykket på en torrent og open containing folder for denne torrenten. Så åpnet den bare mappen nedlastninger som jeg har drøssevis med filer, uten å navigere til den filen jeg ønsket å se. Noe Utorrent gjør. Så tilbake på Utorrent. Liker ikke reklame bannerne. Men i det hele en langt bedre opplevelse enn jeg hadde av Deluge. Prøv qBittorrent http://www.qbittorrent.org/download.php Lenke til kommentar
yoyobroshan2 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 vis dem gjør sånn at man må betale får og bruke utorrent så vill de fleste bytte til en gratis klient.. det finnes mange torrent programmer som kan måle seg med utorrent.. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Siste brukbare Utorrent var versjon 2.2.1, hvordan har de tenkt å rulle ut betaling for så gamle versjoner? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Sitter fortsatt på uTorrent v.3.1.2, og ser ingen grunn til å oppgradere...men dette synes mer å være ett argument for a skifte .torrent klient. Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 knopflerbruce skrev (På 26.8.2015 den 11.36): Eneste negative jeg har å si om utorrent er at den en sjelden gang er stuck på 100% disk overload. Blir nok å fortsette om de har et basic gratistilbud. Hadde også disk overload, men Googlet dette og løste det ved å øke buffer så mye jeg klarte, samt fjerne mest mulig ferdige torrents. Ikke la sharen vokse for mye. Dette er på en dedikert uTorrent pc med treg snurredisk og 4GB. Åpne: settings/avansert/hurtiglager overstyr buffer settings og sett manuelt til f.eks 2048 mb ta bort "reduser minnebruk" og "skriv ut hvert 2. minutt", du vil ha "skriv øyeblikkelig" vips, nix mer overload selv med 40 torrents og 5 mB/s til en 2.5 hdd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg