krby Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hei Skal sette sammen en ny pc, men det var ikke windows cd'er tilgjengelig på nettbutikken jeg bestilte fra. Kan jeg kjøpe win10 fra microsoft online og laste ned dette og flytte filene over på en usb og boote og innstallere fra den? I tilfellet dette går, er det noe spesielt jeg må gjøre med usb sticken for at jeg skal kunne boote og installere fra den? Takk for tips Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Microsoft har et eget program som laster ned Windows 10 og legger det inn på et valgt installasjonsmedie. Link Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Ja, pakk ut ISO-filen med dette program og kjør på https://rufus.akeo.ie/ USB som første boot-enhet da. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Microsoft har et eget program som laster ned Windows 10 og legger det inn på et valgt installasjonsmedie. Link Når jeg bruker dette programet så får jeg bare denne feilmeldingen, har prøvd å laste det ned 3 ganger nå.. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Du kan laste ned ISO fila direkte fra Microsoft her. Du kan velge å bruke programmet som Jarmo linket til over for å lage installasjonsmediet; RufusEller du kan bruke Microsoft sitt program: Windows USB/DVD Download Tool Endret 26. august 2015 av Olestokk Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Microsoft har et eget program som laster ned Windows 10 og legger det inn på et valgt installasjonsmedie. Link Når jeg bruker dette programet så får jeg bare denne feilmeldingen, har prøvd å laste det ned 3 ganger nå.. Da følger du ikke instruksene mine i førsteposten i den store Win10 tråden her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå