Sorgenfri Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hei! Jeg tenker at tiden for å ha en stasjonær pc hjemme er forbi for min del, så jeg vil heller sette den opp i et datasenter og koble meg til den over internett. Noen som har noen bra steder å anbefale? Trenger ikke være i Oslo. Pris, hastighet på linje, kvote opplast/nedlast er de viktigste faktorene. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hva skal du bruke den stasjonære maskinen til? 1 Lenke til kommentar
Sorgenfri Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Hva skal du bruke den stasjonære maskinen til? Lagre alle bilder og video, personlige filer. Har ambisjon om å klare å redigere video via remote... Fargekorrigering kunne jeg også tenkt å få til. Med det viktigste er å ha en database med all video og bilder. Nå er det ca 4 TB Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Du kan leie ein billig server med masse lagringsplass igjennom ovh.co.uk. Lenke til kommentar
Sorgenfri Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Du kan leie ein billig server med masse lagringsplass igjennom ovh.co.uk. Mange takk! Lurer på om jeg bare skal installere en nas et eller annet sted hjemme og speile den til en server i stedet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå