Ulv Sandberg Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Coldplay Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Kalde tider..liker dette !! Hilsen Tove Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Illustrasjon til "Shiver", dette da! Fin musikk! Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Takker og bukker for kommentarer Tove, Svein og Fredrik! mvh Ulv Lenke til kommentar
HSP Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Veldig bra Ulv! Stemningsfullt og jordnært, dette likte jeg veldig godt. Henning Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Veldig bra Ulv! Stemningsfullt og jordnært, dette likte jeg veldig godt. Henning Tusen takk for det Henning, fint du likte det! mvh Ulv Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Har'e vært sommersnø i Sandefjord? Antagelig ikke - Ulv har nok vært og rotet i arkivet. Skulle jeg korrigere noe her så tenker jeg en kutt nede slik at den mørke diagonalen som kommer inn fra venstre får et rent kutt av nedre ramme og resten som følger bildekant forsvinner for dette tror jeg vil øke bildets spenning noe. Når det gjelder et tilsvarende kutt oppe på Ca. 1 cm.så ville det gi en diagonal linje på trærne som ville endt ut på øvre ramme med litt luft fram til hjørnet istedenfor at diagonalen som nå ender direkte i krysset. Slike ting som man lett ser seg blind på under redigeringa dette men som fotosidene med sine mange øyne kan være behjelpelig med å rette opp. Resultat av forslagene kan sjekkes ved å scrolle og dekke til. Synd bare "coveret" og ikke musikken fulgte med. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 Takker for beskjæringsforslag Roar, men akkurat dette bildet vil jeg nok ha slik det er, hjulsporene nede må i mitt hode være der, oppe blir det mer smak og behag :-)...ja et gammelt bilde fra en iskald vinter med lite snø her i Sandefjord dette..slikt er jo fotogent i enkelte situasjoner. mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg