Gå til innhold

Trinidad, Cuba

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke værste ledningsvarviret jeg har sett, men likner veldig.

Slikt kommer man ikke utenom. Ofte er det jo ledsaget av en skog av TV tallerkener også.

Fargerik serie der jeg velger meg V4 hvis jeg MÅ velge bare en.

Trodde forresten det bare var mulig med 3 versjoner her, men ser nå at man kan legge ut 5 for jeg har savna å kunne legge ut større serier.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Likte de 3 siste bildene best, Helene, og holder en knapp på V2. Alltid fint å se innover, særlig ved slike miljø, der detaljer er adskillig mer vilkårlig enn hos oss med "ordning och reda".

Miljøet du skildrer har sin motsats i svenske byer, som bærer preg av at gamle bygninger måtte vike for moderne, under den store økonomiske oppgangen i landet etter krigen. Man gikk fra mangfoldig arkitektur til monotoni, der den ene byen likner den andre, ettersom man passerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

FLOTT!! Et ekte og fortellende bilde med fin etterbehandling!

Hilsen Tove

Her var det umulig å velge en favoritt.

Alle var jo helt supre!

V1 og V3 mine favoritter her Helene : ) Synes disse bildene har gode forteller egenskaperer. Disse B. er mye mer overbevisende en hva man får til med leide modeller. Fargepaletten er som jeg husker fra gamle bilder herfra, i seg selv en god grunn for besøket. mvh Ibn

Ikke værste ledningsvarviret jeg har sett, men likner veldig.

Slikt kommer man ikke utenom. Ofte er det jo ledsaget av en skog av TV tallerkener også.

Fargerik serie der jeg velger meg V4 hvis jeg MÅ velge bare en.

Trodde forresten det bare var mulig med 3 versjoner her, men ser nå at man kan legge ut 5 for jeg har savna å kunne legge ut større serier.

Roar

Likte de 3 siste bildene best, Helene, og holder en knapp på V2. Alltid fint å se innover, særlig ved slike miljø, der detaljer er adskillig mer vilkårlig enn hos oss med "ordning och reda".

Miljøet du skildrer har sin motsats i svenske byer, som bærer preg av at gamle bygninger måtte vike for moderne, under den store økonomiske oppgangen i landet etter krigen. Man gikk fra mangfoldig arkitektur til monotoni, der den ene byen likner den andre, ettersom man passerer.

Hei alle sammen! Så hyggelig at disse bildene falt i smak! :)

Artig når folk velger seg forskjellige favoritter synes jeg. Vi er forskjellige og det er moro.;)

Lenke til kommentar

Fine og interessante bilder du her viser hvor du virkelig klarer og formidle fattigdommen til det Cubanske folket.

For oss som bur her i Norge er det veldig vanskelig å forestille seg hvordan menneskene der borte lever og bur. Alle bildene forteller mye om livet til Cubanerne.

Mvh Torbjørn

Hei du!

Takk for hyggelig kommentar i dag. Det er ganske stusslig der borte ja, du kan kanskje tenke deg å tjene 2-300 kroner i måneden, og den shampoen jeg så i butikken kostet det samme som hjemme..rundt 35 kroner. Nå har de egne butikker og egen valuta (vi turister har egen valuta, og blir flådd alle steder..), men utvalget er skremmende dårlig. sånn viiiiirrrkelig dårlig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte gatefotografier alle 5 .

Flotte komposisjoner og med en vidunderlig fargepalett som kler disse motivene.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...