Torbjørn Milje Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Kveldstid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Fint bilde. Har en forkjærlighet for mange himmelbilder jeg. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Truende skyer ... flott kveldstemning du har fanget her hilsen Torhild Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Hei Knut og Torhild. Tusen takk til dere begge for de fine kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Her tenker jeg også en V2 der du kutter under det store lyse feltet som kommer diagonalt inn fra høyre på øvre ramme. Da forsvinner dramatikken oppe i himmelen mens du får mer dybdefølelse isteden. Ofte har et bilde minst 2 eller flere versjoner i seg ved beskjæring. Det gjelder bare å finne dem.. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 I dette bildet er det dramatikken på himmelen jeg vil beholde så etter min mening ville bildet bli totalt ødelagt med en beskjæring. Ellers tusen takk for din hyggelige og fine kommentar. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg