AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Forrige dagen lasta jeg ned dump fila og sjekka etter epostadressen til kjæresten men fant den ikke. Men så har jeg søkt på de sidene på netter hvor man kan sjekke om man er med i dumpen og der står det at den er det. Noen som vet hva jeg skal stole på? Anonymous poster hash: e42c1...1d8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Og finner du'n ikke der, så er'n sikkert et annet sted. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Søk etter deg selv. Hvis du vet du ikke er med, men finner deg selv, så vet du lista er feil ..men det er kanskje andre ting som bør priorieres om du skal drive å lete på nett etter spor av en utro kjæreste? 5 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 For alt du vet kan han ha registrert seg før dere ble sammen. Og nei, det var ikke kun personer som var ute etter å være utro, mange andre registrerte seg av ren nysgjerrighet. Dog var nesten alle sammen menn, og det var visstnok en del falske dameprofiler der. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 26. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 26. august 2015 Noen som vet hva jeg skal stole på? Stol på kjæresten din du. Hvorfor ellers skal man være kjærester? Geir 11 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hvor lenge har dere vært sammen? Og hvorfor tror du han har vært på utkikk etter andre? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 disse "online ashley madison leak list search" greiene er bare scam for å samle epost adresser og sende deg spam.... man må laste ned hele lista og søke gjennom for å finne ut noe håndfast. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Noen som vet hva jeg skal stole på? Stol på kjæresten din du. Hvorfor ellers skal man være kjærester? Geir En av de få gangene vi er enige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå