AdNauseam Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Denne tråden er nå grunnen til at jeg ønsker alt annet enn å gå å legge meg. Takk. Disse husedderkoppene ser sykt ekle ut, og løper fort som faen... Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Heime hos foreldra mine er det typisk at det myldrer av desse utafor huset, gjerne tre-fire stykk som slåss om kvart vindu. So lenge dei er ute lar eg dei vere i fred, men viss dei kjem inn so blir det støvsugerdøden på dei. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Sikker på at de dør i støvsugeren? Jeg har opplevd at småkryp bare kommer ut igjen av støvsugeren etter de har vært inni der en stund. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Har hørt at beina deira blir riven av i dragsuget, so viss dei overlever so kjem dei seg ikkje nokon plass. I tvilstilfelle kan eg spe på med nokre hybelkaniner for å vere sikker på at dei ikkje kan flytte på seg etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Ikke sett fyr på støvsugerposen, den KAN eksplodere. Ikke sug inn f.eks. propan i støvsugeren, for å drepe edderkoppen, da VIL den eksplodere. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Denne krabaten vart observert på veggen på rommet mitt. Sannsynlegvis den største edderkoppen eg har sett her til lands. Nokon som veit kva slags art det kan vere? Han kraup bak veggen att. Korleis kan eg lokke han fram igjen, drepe han, og sove i ro og fred med kjæresten? Pffft. Slike edderkopper ser jeg ofte på soverommet. De har aldri gjort meg noe vondt. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 No har eg spraya området på biletet med eit tjukt lag permetrin. Vindauget mitt og dørstokken min har også fått seg ein real dose. Etter eit par dagar med permetrin der, tenkjer eg å sprute inn enda meir permitrin bak veggen, og så fuge igjen opninga mellom veggen og betongen med fugeskum. Så skal eg legge ut edderkoppfellene min så snart dei kjem i posten. Soniske og elektromagnetiske edderkoppmiddel hadde vore kult, men alle truverdige kjeleder seier det ikkje verkar. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Slike bokser du setter i stikkontakten har varierende effekt. Vi hadde dette når jeg var mindre og jeg opplevde å se edderkopper vandre rundt denne boksen som om det var ingenting der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 No har eg spraya området på biletet med eit tjukt lag permetrin. Vindauget mitt og dørstokken min har også fått seg ein real dose. Etter eit par dagar med permetrin der, tenkjer eg å sprute inn enda meir permitrin bak veggen, og så fuge igjen opninga mellom veggen og betongen med fugeskum. Så skal eg legge ut edderkoppfellene min så snart dei kjem i posten. Soniske og elektromagnetiske edderkoppmiddel hadde vore kult, men alle truverdige kjeleder seier det ikkje verkar. Seriøst; Har du sjekket at det ikke er farlig å sove i et rom der du har benyttet dette stoffet? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 No har eg spraya området på biletet med eit tjukt lag permetrin. Vindauget mitt og dørstokken min har også fått seg ein real dose. Etter eit par dagar med permetrin der, tenkjer eg å sprute inn enda meir permitrin bak veggen, og så fuge igjen opninga mellom veggen og betongen med fugeskum. Så skal eg legge ut edderkoppfellene min så snart dei kjem i posten. Soniske og elektromagnetiske edderkoppmiddel hadde vore kult, men alle truverdige kjeleder seier det ikkje verkar. Seriøst; Har du sjekket at det ikke er farlig å sove i et rom der du har benyttet dette stoffet? Ein sprayar det vanlegvis på huda si. Eg kan vanskeleg tenkjer meg det er skadeleg å sove i samme rom som permetrinbehandla panel. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Har en stor husedderkopp i leiligheta, den er velkommen til å bli, da den spiser fluer og vepser. Trengte heldigvis ikke å søke om tillatelse for å ha husdyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå