Gå til innhold

Gigantedderkopp krøyp bak veggen på rommet mitt. Kjæreste nekter å sove.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne krabaten vart observert på veggen på rommet mitt.

 

Sannsynlegvis den største edderkoppen eg har sett her til lands. Nokon som veit kva slags art det kan vere?

 

Han kraup bak veggen att. Korleis kan eg lokke han fram igjen, drepe han, og sove i ro og fred med kjæresten?

 

Pffft.  Slike edderkopper ser jeg ofte på soverommet.  De har aldri gjort meg noe vondt.

Lenke til kommentar

No har eg spraya området på biletet med eit tjukt lag permetrin. Vindauget mitt og dørstokken min har også fått seg ein real dose. Etter eit par dagar med permetrin der, tenkjer eg å sprute inn enda meir permitrin bak veggen, og så fuge igjen opninga mellom veggen og betongen med fugeskum. Så skal eg legge ut edderkoppfellene min så snart dei kjem i posten. Soniske og elektromagnetiske edderkoppmiddel hadde vore kult, men alle truverdige kjeleder seier det ikkje verkar.

post-149802-0-09610100-1440667312_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

No har eg spraya området på biletet med eit tjukt lag permetrin. Vindauget mitt og dørstokken min har også fått seg ein real dose. Etter eit par dagar med permetrin der, tenkjer eg å sprute inn enda meir permitrin bak veggen, og så fuge igjen opninga mellom veggen og betongen med fugeskum. Så skal eg legge ut edderkoppfellene min så snart dei kjem i posten. Soniske og elektromagnetiske edderkoppmiddel hadde vore kult, men alle truverdige kjeleder seier det ikkje verkar.

Seriøst; Har du sjekket at det ikke er farlig å sove i et rom der du har benyttet dette stoffet?

Lenke til kommentar

 

No har eg spraya området på biletet med eit tjukt lag permetrin. Vindauget mitt og dørstokken min har også fått seg ein real dose. Etter eit par dagar med permetrin der, tenkjer eg å sprute inn enda meir permitrin bak veggen, og så fuge igjen opninga mellom veggen og betongen med fugeskum. Så skal eg legge ut edderkoppfellene min så snart dei kjem i posten. Soniske og elektromagnetiske edderkoppmiddel hadde vore kult, men alle truverdige kjeleder seier det ikkje verkar.

Seriøst; Har du sjekket at det ikke er farlig å sove i et rom der du har benyttet dette stoffet?

 

 

 

Ein sprayar det vanlegvis på huda si. Eg kan vanskeleg tenkjer meg det er skadeleg å sove i samme rom som permetrinbehandla panel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...