Kåre Eldar Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Hei. Driver å titter på en Ford Mondeo som jeg syns virker ganske OK, men som nesten litt for billig i forhold til resten av markedet. Av natur blir jeg da litt skeptisk Derfor lurer jeg på om noen har noen erfaringer med ovennevnte bilforhandler, både positivt og negativt http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63325171&searchclickthrough=true Endret 25. august 2015 av Kåre Eldar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Har ikke erfaring med den forhandleren, men er det så grusomt billig for en 2008-modell da? Snakket med en Ford-forhandler forrige uke, og i følge han så hadde brukt Mondeo sunket veldig i pris siden i fjor høst (da jeg byttet inn min 2011-modell). Nå har jeg ikke sjekket finn, så du har vel sikkert bedre oversikt over hva denne modellen vanligvis ligger på. Skulle til å si at det kanskje er en import-bil, men så på bildene nå at den ser ut til å komme fra stamsaas, så da er den nok ikke importert Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Er vel utstyrsnivået som trekker ned prisen, ting som maglende Xenon drar vel ned endel. Lenke til kommentar
Kåre Eldar Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Har ikke erfaring med den forhandleren, men er det så grusomt billig for en 2008-modell da? Snakket med en Ford-forhandler forrige uke, og i følge han så hadde brukt Mondeo sunket veldig i pris siden i fjor høst (da jeg byttet inn min 2011-modell). Nå har jeg ikke sjekket finn, så du har vel sikkert bedre oversikt over hva denne modellen vanligvis ligger på. Skulle til å si at det kanskje er en import-bil, men så på bildene nå at den ser ut til å komme fra stamsaas, så da er den nok ikke importert Tja, i forhold til resten av markedet mtp motor og spesielt km-stand så syns jeg den var det. Men det kan selvfølgelig alltids være at den er rimelig priset. Noen som vet om den garantien på 1 år som følger med, kan overføres til et lokalt verksted i feks Ålesund? Er det vanlig praksis? Lenke til kommentar
Kåre Eldar Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Er vel utstyrsnivået som trekker ned prisen, ting som maglende Xenon drar vel ned endel. Det kan hende. Var bare Titanium utgave, ikke X (som jeg aller helst ville hatt). Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Rart den ikke har Xenon da. Det hadde jo selv 2004 trenden som jeg hadde. Og sjekk at den har dieselvarmer/kjørevarmer. Om ikke bruker den laaang tid på å bli varm på vinteren. Lenke til kommentar
Kåre Eldar Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Rart den ikke har Xenon da. Det hadde jo selv 2004 trenden som jeg hadde. Og sjekk at den har dieselvarmer/kjørevarmer. Om ikke bruker den laaang tid på å bli varm på vinteren. Ja, det er jo et betydelig minus. Må nesten ta meg en tlf å høre med de i morgen. Ellers så fant jeg en med 131 HK og automat, er det en god kombinasjon? Noen som vet om automatkassa er god på disse modellene? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62164441&searchclickthrough=true Endret 25. august 2015 av Kåre Eldar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå