Gå til innhold

[Løst] Windows 10 og spillstøtte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikker på dette ikke har noe med:

Derfor fungerer ikke Grand Theft Auto III i Windows 10

Er enig dette er veldig frusterende, særlig om man må nedgradere til windows 7\8.1 eller må ha en av platformene på en av maskinene håper dette blir løst etterhvert men har jo ikke noen garanti for det.

Det kan vel også være DX 12 eller skjermkortdrivere ikke er helt optimalisert.

Har desverre selv ikke hatt tid å teste 1330 spill bare på steam, men overrasker meg ikke om noen av de spillene ikke funger i windows 10.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ja, det var siste driver. Jeg bruker kontrollsenteret til Nvidia og den oppgraderer selv.

Anbefaler at du laster ned driveren manuelt , fjerner helt den gamle driveren , kjører et program som fjerner alt (Guru3d har noen som kan funke) fra sikkerhetsmodus og til slutt legger inn den nyeste driveren manuelt.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått kjørt en Clean Install av Windows 10. Samme fordømte feil på de spillene som ikke virket sist. Men er nå på 353 da 355 tok helt rotta på maskinen min igår.

Har sjekket Windows Update og den later ikke til å se at 355 er lagt ut, stemmer det? Er ikke 355 offisiell?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått kjørt en Clean Install av Windows 10. Samme fordømte feil på de spillene som ikke virket sist. Men er nå på 353 da 355 tok helt rotta på maskinen min igår.

Har sjekket Windows Update og den later ikke til å se at 355 er lagt ut, stemmer det? Er ikke 355 offisiell?

Har 355.82, og fått den via GeForce Experience...

Lenke til kommentar

Åpne Nvidia kontrollpanel og sjekk at ting faktisk er innstallert riktig og at du har den siste driveren der inne. I verste fall må du legge inn deler av driveren helt manuelt.

Lenke til kommentar

YES, YES, YESSSSS....... Deathspank fyrer og Saints Row 2 fyrer på 355.

Tusen takk for all bistand, nå ser det ut til at det funker. Saints Row 3 sliter litt ennå, men da er det ihvertfall ikke umulig. :dribble:

Edit:

Og der smalt Saints Row 3 opp i kompatibilitetsmodus med Windows 7 + Run as admin. WEEEEEEEEEEEEEE.............. :w00t::xmas::love::yes:

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...