Ordføreren Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hei, kjøpte min PS4 for rundt et år siden. Noen deler har begynt å kuttet ut men det er ikke problemet. Garantien dekker jo vanligvis dette med game norge er jo lagt ned. Hva gjør jeg da skal jeg pushe på sony for garanti? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Så lenge du fremdeles har kvitteringen, så kan du egentlig bare sende den inn til Nordisk Film (Gjerne gi dem beskjed først..), så vil du få tilsendt en swap ps4 etter en liten stund. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Ja Wow, det der er det mest hjelpsomme svaret jeg har lest på diskusjon.no noensinne. Bare to bokstaver også, hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Ja Wow, det der er det mest hjelpsomme svaret jeg har lest på diskusjon.no noensinne. Bare to bokstaver også, hvordan fikk du til det? Vel, han svarte på spørsmålet, mens du ikke gjorde det. Kvalitet over kvantitet. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Sony har ikke noe med Playstation å gjøre i Norge. Det er Nordisk Film som er importør/distributør, og alle garanti/reklamasjonshenvendelser skal sendes dit dersom kundens forhandlerledd er borte. Situasjonen endrer seg radikalt dersom forhandlerledd har parallellimportert, da har ikke Nordisk Film noe ansvar. Da må du gå via Forbrukerrådet og Europarådet og stevne dem Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) ELLER du kan ringe Sony support. De vet hva du skal gjøre. 21 98 45 22 09:00 - 17:00 Mandag til fredag Har gode erfaringer med de. Endret 28. august 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå