FrenChie Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Hei, Det er noe rart som skjer med gradene når jeg overklokker. Når jeg har CPU 200fsb (2.6) er tempen 43C-55C,men når jeg overklokker til 258 fsb blir temp 36C-50C (Med luft) Noen som har noe fornuftig svar på det her. Det skal jo være omvent : Kanskje jeg bare er heldig Mvh FrenCHie Endret 11. november 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) prøvd å oppdatere bios'en? kan være feil temp visning Endret 11. november 2003 av Leshrac Lenke til kommentar
clinton Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Skjer akkuratt det samme hos en kammerat av meg. Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 egentlig lite sansynelig at tempen minker ! tror det er noe feil med temp målingen i bios Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 det kan være en feil i bios.... Ikke tro det bios sier med en gang.... Alt sammen kan skje dette er en advarsel... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Har oppdatert til nyeste bios.. jaja, sikkert noe feil med temp måleren.. Men jeg kan jo drømme videre :nice: Det er på standar Vcore så jeg frykter ikke for at noe skal skje : Endret 11. november 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 aaah, ja..drømme om å klokke så langt at prossesoren kommer ned i minusgrader. digg Lenke til kommentar
v0id Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Du må nesten leke litt med spenningen før det skal skje noe spennende med tempraturen. Er veldig lite forskjell i tempratur selv om du overklokker en del, så lenge du ikke øker spenningen. Er nok bios som viser feil, eller den er ikke likt belastet ved de to avlesningene dine. Kjør Prime95 en time, så har du en load-tempratur som du kan stole på. Endret 11. november 2003 av v0id Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå