IngvaldNordland Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Linjer i Bakgård Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 superawesomekult!! Her var det mye på en gang, nærmest et rop om hjelp oppi alle linjene. Godt komponert. Tatt i fart fra toget dette sikkert? Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Bilde med kraftig uttrykk, Ingvald. Dyktig kunstner som har begått dette, som pynter opp, tross meldinger om at det urbane liv ikke er garantert lett og lystig. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 superawesomekult!! Her var det mye på en gang, nærmest et rop om hjelp oppi alle linjene. Godt komponert. Tatt i fart fra toget dette sikkert? Takk Helene Ikke ofte en vegg har påkallt min oppmerksomhet som denne. Tok trikken forbi den i seks dager, med samme sterke opplevelsen hver gang. Å kjøre forbi er en ting, men å bo der..?Mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Bilde med kraftig uttrykk, Ingvald. Dyktig kunstner som har begått dette, som pynter opp, tross meldinger om at det urbane liv ikke er garantert lett og lystig. Som jeg nevnte for Helene, det er stor forskjell på vegger. De blir landemerker i betong jungelen. pyter opp med sin helt spesielle form og budskap. Mange takk til deg Trond Olav. Mvhibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Flott komposisjon med din særegne og passende fargepalett.. Flott formidlet . Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Flott komposisjon med din særegne og passende fargepalett.. Flott formidlet . Mvh Alec Takker Alec for din hyggelige kommentar. Jeg tenker i utgangspunktet , heller forsterke enn forskjønne. mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Når man ser de grå kjedelige veggene som ikke er malt så er vel dette en god løsning. Eieren av den blå containeren er kanskje ikke like begeistret? Men for en graffitisamler som meg er dette absolutt interessant. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Når det er foretatt med såpass innsikt og likeså teknikk må jeg si meg enig. Man slipper å gå på mørke museer, det er bare å se opp og formatet er enormt. Takk skal du ha Roar mvh ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg