aleks2 Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Heisann... Trenger litt hjelp til partisjonering her.. Jeg har fra før tre partisjoner på min 80GB HD. C: Partisjonen hvor xp PRO ligger er på 2,5GB, E partisjonen er på over 30 d samme med F part. Problemet er at jeg har for liten plass til Xp +(Office) på c partisjonen og trenger mer plass på denne part. som skal tas fra e part. Hvordan kan jeg gjøre dette? Finnes det et verktøy i Xp som jeg kan bruke til dette, eller kan det gjøres i fdisk? (uten å skape kaos)... Jeg har ikke tilgang til partition m. er d evnt. andre progzz som dette kan fikses med? Lenke til kommentar
Saviola16 Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 For å kunne overføre diskplass fra en partisjon til en annem på en veldig trygg måte er å bruke Partition Magic 7(vist du har xp) 6(vist du har annet enn xp) Det samme som du vil nå gjorde jeg med min egen pc for bare noen dager siden. Det tar vel en time å gjøre det, men det er verdt det... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hvis du har partisjonert i f-disk må du nok slette hele shidden og repartisjonere for deretter å legge in windoze på nytt :sad: ------------------------------ PartitionMagiC RULER!!! ------------------------------ Lenke til kommentar
aleks2 Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Hvor kan jeg få tak i PM? Lasta ned? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Les http://forum.hardware.no/retningslinjer.php pkt. 5 PM finnes kun i demo-utgaver som ikke kan gjøre noe fornuftig. Lenke til kommentar
Gekko_world Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Partition Magic 7.0 må du kjøpe eller så finnes det sikkert piratversjoner på nettet. På hjemmesiden til PowerQuest ligger det en demoversjon. Problemet med demoversjonen er at den ikke utfører selve repartisjoneringen. En skrev at hvis du hadde brukt fdisk så kunne du ikke bruke PM. Det er bare tull. Anbefaler at du bruker 7.0 versjonen da den har støtte for WinXP. NB hvis du får strømbrudd under repartitioneringen vil du nok slite litt. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Slike tråder passer under cd,hd og lagring. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: aleks skrev (2002-02-23 14:29):Heisann... Trenger litt hjelp til partisjonering her..Jeg har fra før tre partisjoner på min 80GB HD. C: Partisjonen hvor xp PRO ligger er på 2,5GB, E partisjonen er på over 30 d samme med F part. Problemet er at jeg har for liten plass til Xp +(Office) på c partisjonen og trenger mer plass på denne part. som skal tas fra e part. Hvordan kan jeg gjøre dette? Finnes det et verktøy i Xp som jeg kan bruke til dette, eller kan det gjøres i fdisk? (uten å skape kaos)... Jeg har ikke tilgang til partition m. er d evnt. andre progzz som dette kan fikses med? Hei Aleks. Long time no see.. Send meg en mail, så kan vi snakkes igjen. Hvis du ikke husker den : [email protected] smil til verden, og verden smiler tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå