OscarMike1 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Oppdaterte nylig fra XBMC til KODI etter å ha brukt programmet noen år på macen. Da oppdateringen var ferdig så alt ok ut. Nye filmer legger seg der de skal og alt er greit. Bortsett fra serier. F.eks finner KODI de fire første episodene i en sesong, men de fire neste vises ikke. Selv om de har det samme navnet (med unntak av episodenummeret) og ligger i samme mappe. Har også forsøkt å legge til episodenavnet som ligger på TVDB i tilfelle det var problemet. Det ser ut som at KODI ikke engang søker etter nye serier - noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Har ikke hatt sånt problem når jeg gikk over fra xbmx til kodi. Har du prøvd å slette serier mappa i kodi og legge den til på nytt så den kan søkte alt om igjen? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Har ikke opplevd noe sånt. Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Jeg opplevde det samme. Prøvde "alt mulig" og endte opp med å gjøre en fullstendig avinstallasjon av Kodi inkl. userdata og settings. Da ordnet det seg. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) prøv heller å last ned appen: Showbox (som oppdaterer seg jevnlig) de burde ha de fleste serier å filmer jeg fåretrekker helst den framfor kodi! aner ikke om det funker på mac men, går på android hvertn\fall (a) Endret 27. august 2015 av raastad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå