BenSin Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Melke barna for penger, eneste det er godt for. Jeg gir dingsen 6 mnd. levetid før den blir "borte" fra microplex. Nesten som denne her da: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SKUF02S Er vel ikke det de selger mest av, nei. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg skal faktisk kjøpe meg et par neste gang jeg handler der.. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) hvorfor ikke bare prøve å mekke en egen? å så se hvem som får til best resultat? hadde vært fett med en sånn konkuranse Endret 6. desember 2003 av cool_boy Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg skjønner ikke poenget med denne greia, dingsen, eller kall det hva du vil. (jeg har ikke testet den) er du en ordentig LAN'er så drikker du opp cola'n før den blir doven! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hvorfor ikke bare prøve å mekke en egen? å så se hvem som får til best resultat? hadde vært fett med en sånn konkuranse Da hadde jeg forsterket flasken med alu. profiler og brukt kompressor til å blåse opp flasken. Da snakker vi trykk! (og eksplosjonsfare...) Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kan ikke helt forstå hva denne Fizz Keeper har med overklokking å gjøre da Overklokke brusen vel Få mere futt i prossesoren er det samme som og få mere futt i brusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå