alibaba Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Når kommer test av test av Fizz-Keeper som selges på Microplex? Dette produktet fortjener en test på overklokking.no og burde passe fint inn blant de andre testene. Fizz Keeper på Microplex! Vi vil se test av Fizz-Keeper! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 haha... Dette ville faktisk være en god ide. Jeg har siklet litt på disse og man kan jo overklokke kullsyren i brusen ved og øke det innvendige trykket. Så jeg vil ha test! Og en kraftigere pumpe.. Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Den pumpen er latterlig For å pumpe nok trykk i flasken må man holde på en stund, ser for meg 100 stykker på lanparty som sitter å pumper flaskene sine "klakk klakk klakk klakk klakk-klakk".....hehe Når du ser den blir man skuffet, det er en liten simpel plastting man burde funnet på nille for fem kroner. Ideèn er god, men pumpen funker ikke godt nok Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kan ikke helt forstå hva denne Fizz Keeper har med overklokking å gjøre da Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Kan ikke helt forstå hva denne Fizz Keeper har med overklokking å gjøre da Redaksjonen er ukritisk til dette og derfor vil de nok teste dette produktet som ikke har noe med overklokking å gjøre og. Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 For å pumpe nok trykk i flasken må man holde på en stund, ser for meg 100 stykker på lanparty som sitter å pumper flaskene sine "klakk klakk klakk klakk klakk-klakk".....hehe haha synes jeg ser/hører det Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hadde jo blitt en perfekt fredags-test. Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Dere vil ikke heller se test/guide av noe relatert til overklokking da? Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Tror ikke en test av den dingsen vil bli prioritert, akkurat. Hadde den vært ladet med gasspatroner, derimot... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Genialt!!! tror jeg kjøper en og modder den litt *grin* Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det positive er jo at det koster tilnærmet ingenting å teste den da Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 kan ikke bare noen her på forumet skrive en liten test hvis det er så viktig? er sikkert noen her som har kjøpt den.. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hadde jo blitt en perfekt fredags-test. Men man bör börja redan på måndagen; Öppna flaskan, dricka hälften och sedan pumpa. På fredagen är det dags att studera resultatet. /Olle Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Genialt!!! tror jeg kjøper en og modder den litt *grin* Før du løser ut gasspatronen bør du lime fizz-kepperen fast i flasken med noe skikkelig kraftig lim, såfremt du ikke har lyst til å få en fizz-keeper trøkt opp i taket. Ka-poff! Så står den bånn fast, enten i taket eller i pannen din. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 kan ikke bare noen her på forumet skrive en liten test hvis det er så viktig? er sikkert noen her som har kjøpt den.. Hehe... Er så nysgjerrig at jeg slang den med på kjøpet her om dagen... venter den i posten nå hvert øyeblikk så skal jeg teste den jeg.. :) Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har kjøpt Fizz-Keeper og den fungerer utmerket. Det eneste som er negatift er at du må pumpe så mye på store flasker, men man trenger ikke å pumpe så mye at pumpen blir tung å pumpe. Fizz-Keeper er å anbefale! Hilsen Thomas Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg ser ærlig talt ikke poenget med dette. Det har da overhodet ingenting med overklokking å gjøre? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hva er poenget med tingen da? Holde kullsyren i drikken? Det tar jo et hav av tid før kullsyren forsvinner, så jeg ser ikke helt bruksområdet. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hva er poenget med tingen da? Holde kullsyren i drikken?Det tar jo et hav av tid før kullsyren forsvinner, så jeg ser ikke helt bruksområdet. Melke barna for penger, eneste det er godt for. Jeg gir dingsen 6 mnd. levetid før den blir "borte" fra microplex. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Melke barna for penger, eneste det er godt for. Jeg gir dingsen 6 mnd. levetid før den blir "borte" fra microplex. Nesten som denne her da: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SKUF02S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå