Gurdo Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hei jeg har sendt to datamus til reprasjon på garanti. Den ene mus har et defekt museklikk på venstre knapp. Den andre fungerer forsåvidt men har et høylydt og hardt klikk. Kjennes litt skranglete. Jeg åpner sak og får en automatisk beskjed om å sende inn varer. Så går det en måneds tid... Svaret kom i dag. Hei! Vi har nå kontrollert varene du returnerte til oss. 1 . PID: LZ11885 Denne varen er defekt men er skrudd på og forseglingen er brutt og er ikke komplett (mangler ball). 2. PID: LZ252CF Denne finner vi ingen feil på, alle knappene fungere som de skal. På bakgrunn av dette er saken avvist. Ønsker du å få de returnert (125,- kr i frakt) eller skal vi skrote dem? Logitech har 3 års garanti. Nå føler jeg meg ikke så sikker. Kan de gjøre dette? Jeg har varslet at jeg kontakter forbrukermyndighetende dersom de ikke nedrer holdning. Surt å holde på slik.. Jeg tenker ikke å la dem få skrote dem. Det blir alt for lettvindt etter å ha solgt meg varer som ikke holder et år engang. Noen inputs? Mvh Sigurd Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Sendte du inn den første uten ta med alle delene? I så fall kan du takke seg selv. Første bud på retur er å pakke sakene så komplett som mulig. Dersom du har brutt garanti-forsegling også har du nok en dårlig sak, både mot ProShop og Logitech Og så lenge den andre fungerer fint teknisk skjønner jeg at du ikke får retur på den heller. Det estetiske i et høyt klikk er neppe garantisak, forøvrig høres det ut som om den har gåt i gulvet å blitt ørlite skjev i knappen? Jeg har forøvreig handlet endel hos ProShop, med et par returer også, det har alltid opptrådt raskt og ryddig overfor meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå