Gå til innhold

Letteste programfag VG2

heipameg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde økonomistyring i fjor, og da fikk de aller fleste som prøvde gode karakterer.

Ellers er IT også et veldig bra (lett) fag om du interesserer deg for det, + at du vil få realfagspoeng. Har også hørt at rettslære skal være et rimelig enkelt fag, men har ikke hatt det selv.

Lenke til kommentar

Jeg hadde økonomistyring i fjor, og da fikk de aller fleste som prøvde gode karakterer.

Ellers er IT også et veldig bra (lett) fag om du interesserer deg for det, + at du vil få realfagspoeng. Har også hørt at rettslære skal være et rimelig enkelt fag, men har ikke hatt det selv.

IT1 er veldig lett ja, da handler det meste om generell data rett fra scratch, men du burde vurdere det, for har hørt at IT2 er absolutt er på et helt annet nivå. Men som Mixam sier, rettslære er et veldig enkelt fag, så lenge du bare følger med.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Entreprenørskap 1 og 2 er de desidert letteste fagene jeg noen gang har hatt siden 8klasse.... Alt går ut fra et skjema med Kompetansemåla, vil si at entreprenørskap og bedriftsutvikling 2 er lettere enn 1 da, men smak og behag... Fikk 6 og 5 i faget pluss 6er på eksamen.... Leste aldri bortsett fra å laga fremføringer... På skriftlig får du alltid boken med!!

På Kompetansemåla så står det 1-2 forklar forretningsidé 3-4 forklar viktige element og kva som skal vere med i en forrettningside 5-6 utarbeid ein forretningsidé ut fra eksamensoppgava...(dette er bare et eksempel, ikke sikkert at dette er et Kompetansemål) du svarer på alle tre nivå så vips så har du en 5ee på eksamen

Endret av Slatravi
Lenke til kommentar

Har hatt økonomistyring og økonomi & ledelse.... Dette er veldig lette fag, men om han skal ta dem som privatist så er det litt vanskligere...men ellers så er det et fag en ikk trenger å jobbe så mye med for å få god karakter

Lenke til kommentar

Endret av kan du svare det jeg spor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...