Torhild Jansen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Røsslyng. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Herlige farger der jeg velger meg V2. En liten innvending er at jeg ville fjernet de 2 øverste uskarpe grønne i venstrekanten enten med kutt eller kloning. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Er enig med Roar, både når det gjelder valg og kutt. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Herlige farger der jeg velger meg V2. En liten innvending er at jeg ville fjernet de 2 øverste uskarpe grønne i venstrekanten enten med kutt eller kloning. Roar Takk for kommentaren og dine gode råd ... jeg er enig i det forslaget, alltid nyttige tips Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Er enig med Roar, både når det gjelder valg og kutt. Takk for kommentaren Helene hilsen Torhild Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 En av de første plantene jeg lærte navnet på som barn. Flott skue, Torhild, og man ser de trives. Jeg ser et flott bildet i bildet oppe til høyre for midten, når man rammer inn litt himmel fra (ikke med) båten til et stykke bortenfor de hvite blomstene, med vekt på røsslyngen under.. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Enig med de andre.. Naturlige og flotte farger og lite å utsette på komposisjon. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 En av de første plantene jeg lærte navnet på som barn. Flott skue, Torhild, og man ser de trives. Jeg ser et flott bildet i bildet oppe til høyre for midten, når man rammer inn litt himmel fra (ikke med) båten til et stykke bortenfor de hvite blomstene, med vekt på røsslyngen under.. Takk Trond Olav - ja det var ikke så dumt det utsnittet du nevner her hilsen Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Enig med de andre.. Naturlige og flotte farger og lite å utsette på komposisjon. Mvh Fredrik Takker Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg