Rutt Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Heisann Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge inn denne tråden, men regner med at det er greit den ligger på bil her en plass. Uansett.... Jeg er med i en russevan på 6 jenter. Vi er alle veldig forskjellige, men til felles har vi at vi er veldig glad i fest og vi elsker å danse. Alle sammen er veldig livlige, men alle er sære på sin egen måte. I vanen vår har vi jenter fra tre forskjellige skoler. Noen av oss driver med styrketrening, andre med dans og noen med skuespill. Vi sliter veldig med å komme på et russenavn som er orginalt og som ikke har blitt brukt så mye før. Utseende på jentene er at de fleste har veltrente kropper, store rumper, to har store pupper, noen av oss er tæne, andre er kritthvite. Vi har lyst til å komme på et navn som kan bli et tema ut av også, som f.eks "Wildcats" hvor man da er katter på halloween-eventer, tegner kattestreker i kinna på alle russekroene og det kan beskrive oss litt med at vi alle er gærne, og veldig sta som katter (??) Vi er kjempe åpen for forslag, og det er bare fantasien som kan stoppe oss, men vi sliter.. KAN DU KOMME PÅ NOE? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Titsmaskinen er vel brukt et par ganger før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå