tsetsefluen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Leste i en svensk tråd om å kalibrere batteriet. Man lar telefonen gå helt tom for strøm, siden lader man den til batteriet blir fullt + ett par timer. Og så gjentar man fremgangsmåten en gang til. Forsøkte det på min forrige Sony og det virket. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Fungerte ikke. Måtte sende inn telefonen til verksted. Sikkert noe med batteriet, det tok jo en evighet å lade opp. Selv med hurtiglader. Min lånemobil gikk så mye fortere å lade. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Flere som har problem med batteritiden etter oppdateringen ti 7.0? Telefonen min var 80 % i går kveld da jeg la meg og død når jeg våknet, selv med STAMINA aktivert. Prøvde å fabrikkinnstille den nå, for å se om dert hjelper. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Nevnte tidligere i tråden at jeg hadde problemer med bluetooth. Det viser seg at det er problemer med både wifi og bluetooth. Om telefonen ligger påslått hele natta kan jeg bare glemme å komme på wifi på morgenen. Etter restart fungerer det igjen. Får prøve fabrikkinnstillinger jeg også. Lenke til kommentar
to-vid Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg har også problemer med wifi, etter en stund så mister jeg forbindelsen. Ikke mulig å koble til på nytt. Må til restart eller aktivere/deaktivere flymodus Lenke til kommentar
buundi Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg har også problemer med wifi, etter en stund så mister jeg forbindelsen. Ikke mulig å koble til på nytt. Må til restart eller aktivere/deaktivere flymodus Har du Premium? Har du prøvd factory reset? Lenke til kommentar
to-vid Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg har også problemer med wifi, etter en stund så mister jeg forbindelsen. Ikke mulig å koble til på nytt. Må til restart eller aktivere/deaktivere flymodus Har du Premium? Har du prøvd factory reset? Har standard Z5C, har ikke testet factroy reset, er såpass mye syr å sete opp tlf på nytt, så blir i tilfelle siste utvei Lenke til kommentar
Shjer Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) WiFi problemet mitt løste seg ved å følge oppskriften under, fant den i et svar på Sony sine Facebook sider. Du skulle kunna prova att återställa nätverksinställningarna i telefonen och sedan starta om den efter du har gjort det. Det gör du under Instillinger > Sikkerhetskopier/tilbakestilling > Tilbakestill nettverksinnstillingene > Tilbakestill instillinger. Notera att efter detta är gjort behöver du ansluta till dina WiFi-nätverk samt Bluetooth-enheter på nytt, du kommer även behöva ladda ner internetinställningar för din operatör på nytt (Instillinger > Mer > Internetinstillningar). Endret 24. februar 2017 av Shjer Lenke til kommentar
to-vid Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Etter tilbakestilling av nettverksinnstillinger som beskrevet i forrige innlegg, har jeg ikke hatt problemer med wifi. Det fikset også tilsvarende problem med Bluetooth. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Syyyyyyk batteri drain etter oppdatering.... Lenke til kommentar
buundi Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Etter tilbakestilling av nettverksinnstillinger som beskrevet i forrige innlegg, har jeg ikke hatt problemer med wifi. Det fikset også tilsvarende problem med Bluetooth. Samme her. Takk for tips! Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Da var min sendt inn med defekt minijack etter et års bruk. Forhåpentligvis dukker det ikke opp noe de kan bruke for å si at den bør kasseres. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Z5 Premium her. Også defekt minijack. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Z5C her til referanse, fikk høre at det var et vanlig problem Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Hvem hørte du det av? Produsentene pleier å være veldig dårlige til å bruke Google. Når du kommer med en defekt telefon og sier det er åpenbart en produksjonsfeil, påstår de at det ikke er noen kjente feil ved produktet. Man må betale reparasjonen selv. Rustet USB-port i Galaxy S2? Betale selv. Sprekk i skjerm på Xperia Z? Betale selv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Mhmm... Aldri hørt om den feilen før. Antall Google treff = uendelig. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 'Byttet Audiojack og Bottom flex assy(mic), Installert nyeste programvare og resatt til fabrikkoppsett' Da var min påvei tilbake igjen, positivt overrasket Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Det gikk på garanti/reklamasjon, eller krevde de betalt? Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Fikk ikke noen annen beskjed enn at jeg fikk sporingsnr på sms, så antar det må være på reklamasjon eller garanti. Telefonen ble kjøpt for litt over et år siden. Lenke til kommentar
Shjer Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Sliter med at eg mister dekning på min Xperia Z5. Noen som har hatt problemer med dette? Har Telenor bedrift, og det gjelder i Oslo og Akershus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå