Jotun Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Det var da nyheten i 6.0...men Sony og co endret det da de ikke fikk det til å fungere godt nok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Backup finner du hvis du trykker lagring. Sorterer på størrelse og trykker vis system. Og trykker jeg på lagring, fryser mobilen. e: Etter å ha restarta mobilen så kommer jeg inn på lagring, men finner fortsatt ikke backup. Rota rundt i Android-mappa uten å finne noe. Nærmeste jeg kommer, er "recovery", som er tom. Endret 19. februar 2017 av Datasmurf Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Lagring Intern lagring Apper Størrelse Vis system Den heter sik. Kopier og gjenopprett. Endret 19. februar 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Ja, jeg kommer inn der, jeg finner bare ikke igjen noen av sikkerhetskopiene jeg har tatt og lagt på minnekortet. Mobilen gjør det heller ikke. Jeg finner den jeg har lasta opp til google drive, men ikke alle jeg legger på minnekortet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Nice. Intuitivt opplegg de har laget til her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Men, men. Jeg fikk i alle fall tak i backupene på GDrive, og det eneste jeg ikke har fått satt opp igjen er Æ, men det virka som om det var servertrøbbel elns. Eller at de bare ikke liker at jeg prøver å legge til debetkortet og mobilepay på nytt. Sendte en mail til Rema eller hvem enn som har med det å gjøre, så får vi se. Noe som betyr at jeg "trygt" kan sende inn mobilen til reparasjon for å fiksa hva enn som gjør at det er et ekko når jeg ringer folk / blir oppringt av folk. Tipper på mikrofonen. Og at de samtidig fikser minijack-en, slik at den fungerer igjen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Hvorfor ingenting er mulig å få over på sd kort har eg gitt opp å forstå. Det er så ræv dårlig på Android. Tror Sony er i særklasse her - jeg hadde og problemer med Sony på det området, men ikke før eller siden. Sony er avskrevet for min del som telefonleverandør. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Begynner å bli litt lei eg og. Glad i vanntett og størrelsen, men de har virkelig mørke sider.... Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Har Z5C. Bortsett fra elendig batteri tid så får jeg ikke tatt bilder med kamera. Innebygde kamera henger seg opp. Klarer å ta bilder via Whats App eller snap, men de er som regel ut av fokus. Virker som mobilen sliter med å fokusere. Skjedde etter en mindre oppdatering for noen måneder siden. Har tatt factory reset. Merker at jeg er lei mobilen. Elendig battery, mye lag og nå kamera problemer Skulle tro det var min mobil du hadde. Jeg har avventet Nougat oppdateringen for å se om Z5Cen ble bedre, om ikke var tanken en Honor eller P9.Jeg flasha inn Nougat på min i går pluss full wipe, manuelt da jeg ikke gadd å vente på det rulles ut OTA i norge, og opplever den som raskere og med godt batteri, men så er jeg på første dagen. Flere på XDA er enige i at den føles bedre ut. Kameraet klarer ihvertfall å fokusere. Enten kan du selge den da de går for litt ennå, eller gjør som meg og prøv å flashe den selv. Det var ikke store problemet. Min kjører den firmwaren som ble sluppet i australia, men de er lik den norske. Jeg måtte bare endre språk til norsk da det ikke kom som standard. Nå aner jeg ikke ditt tekniske nivå, men jeg kan linke deg det du trenger om du vil prøve. Det er ikke snakk om rooting eller noe, ren stock sony. Edit: På egen risiko selvfølgelig. Alt er gull og glitter den første tiden etter en flash. La oss håpe det varer. Jeg orker ikke å bruke mer tid på flashing, men send meg gjerne XDA link i tilfelle jeg ombestemmer meg. Alternativ til Z5C? Foretrekker mobil i samme størrelse. Merkelig at en så elementær feil på kamera ikke blir fanget opp og rettet opp. Har vært i kontakt med support og de mener det er hardware feil (?!) https://forum.xda-developers.com/z5-compact/general/flashtool-how-to-flash-sony-xperia-z5-t3425367 For å flashe stock, uten noe root. Må bare få lastet ned filen man skal ha. Nå pusha de .378 så det kom nok noen forbedringer. Jeg venter nok på nordisk av den og flasher over det jeg kjører nå. Kan gjøre det uten å wipe så det blir som en OTA. Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Ingen som har offisielt fått Nugatti enda? En i sverige under Telia fikk update varsel for 1 time siden, så det er nok like rundt hjørnet Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) ------------ Edit: Android 7 er her! Dere får den via Xperia Comanion. Telefonen virker mer snappy etter oppdateringen. Blir spennende å se hva som skjer med batterilevetiden. Ellers er det noen nye ikoner på apps, og litt opprydning i UIet. Ikke noe å rope hurra for ser det ut som! Endret 20. februar 2017 av mreinha Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Trenger ikke noen visuelle endringer. Trenger bare at batteriet er normalt og telefonen funker når eg ønsker det. Samt kontroll på kor data legges. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Da fikk jeg Android 7.0 via OTA i morges til min Z5. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg og, men jeg har Xperia Z5 premium. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Liker ikke helt det nye brukergrensesnittet. For å skru av/på WiFi eller mobildata må jeg nå trykke to gangeri stedet for en. Jeg veksler ofte mellom Wi-Fi og mobildata, så det irriterer. 1 Lenke til kommentar
buundi Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg har oppdatert på min Xperia Premium. Etter oppdatering fungerer ikke telefonlyden på min Plantronic handsfree. Medialyd virker, men ingen tale hverken den ene eller andre veien. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 For å skru av/på WiFi eller mobildata må jeg nå trykke to gangeri stedet for en. Jeg veksler ofte mellom Wi-Fi og mobildata, så det irriterer. Bruk Power Toggles. For øvrig har jeg også fått 7.0 i dag. Virker greit. (Xperia Z5 Compact) 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hvordan skal jeg konfigurere Power toggle for å få slik jeg ønsker? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Trenger bare at batteriet er normalt . Blir nok ikke bedre. Har hatt android7 på min Sony Performance og batteritiden synker som bare det. Til og med om natten. Skal sjekke ut appen Power Battery før jeg leverer den inn. Endret 21. februar 2017 av tsetsefluen Lenke til kommentar
hessel Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hvordan skal jeg konfigurere Power toggle for å få slik jeg ønsker? Opprett widget. Du kan også gå inn i appen for å konfigurere widget'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå