ilpostino Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Begynte med deksel etter å ha knust hele bakdekselet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ny software oppdatering til telefonen min nå. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Du bruker vel ikke en Sony-telefon uten deksel? Det er som å kjøre bil uten setebelte. Telefonene er glass, både på forsiden og baksiden. Bruk billig Nillkin Tempered glass skjermbeskyttelse fra ebay, og et brukbart deksel i tillegg. Etter Xperia Z og Xperia Z2 tar jeg ingen sjangser. Enig der, Jeg knuste min Z5P, etter 3 forsøk på reperasjon hvor mer og mer gikk i stykker så endte jeg med og kjøpe ny telefon. Har så S7E Lenke til kommentar
buundi Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Har også fått oppdatering. Ser ut til å fungere igjen nå. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Testet å sende SMS og MMS til meg selv, SMS tok 1-2 min på å komme frem, og MMS har foreløpig etter 3 min ikke kommet. EDIT: Måtte sende fiks mms til 1999 for å få det i gang. Endret 19. oktober 2016 av toth Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Fikk en oppdatering forrige helg og etterpå hadde wifi tale slått seg av. Endret dette tilbake til på, og det fungerte igjen. Kom en ny oppdatering tirsdag og da fungerte hverken sms eller wifi tale etterpå. Sms har jeg fått tilbake, men wifi tale får jeg ikke til å fungere. Har slått funksjonen av og på, restartet og slått telefonen helt av og på uten at det ser ut til å hjelpe. Noe som har idéer? Har søkt litt rundt, men det kan se ut til at det ikke er noen som har dette problemet, men det kan også være at det ikke er så mange som faktisk bruker wifi tale? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Da ha jeg fått svar fra Sony support, og de sier at wifi tale ikke er med i den siste oppdateringen, men at det kommer en ny oppdatering snart hvor wifi tale skal være en del av. For de som sliter med det samme. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Z5 compact støtter hurtig lading? Kjøpte meg en hurtiglader, når eg bruker den på min z2 tablet er det helt vill forskjell på ladehastighet. I tillegg står det "lader raskt" på låseskjermen. Men på min z5c er det nada forskjell og det står bare lader. Er det noe eg må aktivere på telefonen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Trur eg må ta turen til butikken med denne telefonen. Batteriet er fullstendig krise. En dag er utopi og ender uten unntak opp med en lading på dagen og lading på natta. Sony påstod to dagers batteritid. Trur knapt eg har det om eg ikke bruker den. Og ja. Eg har prøvd reparasjon. Funket ikke for meg. Endret 18. november 2016 av Jotun Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Problemet til Sony i disse dager er at de spyr ut nye toppmodeller i ett sinnssykt tempo.. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg fikk oppdatering i kveld. Ladeoptimalosering og VoLTE på Telia. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Noen som har fått 7ern enda? http://itavisen.no/2016/11/30/har-du-sony-mobil-er-dette-verdt-a-fa-med-seg-har-startet-android-7-oppgraderingene/ Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Noen som har fått 7ern enda? http://itavisen.no/2016/11/30/har-du-sony-mobil-er-dette-verdt-a-fa-med-seg-har-startet-android-7-oppgraderingene/ Som du ser i artikkelen rulles den foreløpig bare ut til Xperia X, det er ikke satt utrull-dato for z5© foreløpig. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Ramlet inn en systemoppdatering idag, men det var jo ikke 7.0 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Lefdal sier de har oppdatert min telefon. Uten at eg visste om noen nyere software enn den eg hadde. Mulig det er denne da... Ellers var visst batteriet helt fint. Så da lurer eg litt på ka eg gjør galt. Men de har sikkert bytta noe uten å innrømme det Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Lefdal sier de har oppdatert min telefon. Uten at eg visste om noen nyere software enn den eg hadde. Mulig det er denne da... Ellers var visst batteriet helt fint. Så da lurer eg litt på ka eg gjør galt. Men de har sikkert bytta noe uten å innrømme det Mener du at batteritiden er ræva? Hvordan kan du mente det, når min bare er nede i 48% siden kl 08? De påstår det ikke er noe galt med min heller, hvis ikke ting blir bedre med 7.0 kjøper jeg ny telefon og alt jeg har av Sony kan råtne i manneskuffa. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Lefdal sier de har oppdatert min telefon. Uten at eg visste om noen nyere software enn den eg hadde. Mulig det er denne da... Ellers var visst batteriet helt fint. Så da lurer eg litt på ka eg gjør galt. Men de har sikkert bytta noe uten å innrømme det Mener du at batteritiden er ræva? Hvordan kan du mente det, når min bare er nede i 48% siden kl 08? De påstår det ikke er noe galt med min heller, hvis ikke ting blir bedre med 7.0 kjøper jeg ny telefon og alt jeg har av Sony kan råtne i manneskuffa. Tør påstå at hvordan din er mtp batteritid er fullstendig irrellevant for meg Men opplever akkurat det samme som deg. Og opplever ALDRI å ha igjen 50% når kvelden kommer. Snakker som regel 15-20 og da er den ladet en del på dagen også... Endret 10. desember 2016 av Jotun Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Har fått et irriterende problem med mobilen. Når folk ringer meg, hører de et voldsomt ekko når de eller jeg snakker, noe som har ført til at ingen ringer meg lenger, eller tar telefonen når de ser nummeret mitt. Det går stort sett greit, for jeg liker ikke å snakke i telefonen, men det er irriterende når jeg må ta en telefon. Problemet går bort om jeg bruker headset, men det er ikke alltid jeg orker å skru på bluetooth / koble det til. Er det noen lett fiks på dette, eller må jeg sende inn mobilen på reparasjon? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Kan sånn samtalekvalitetshevingsdrit være aktivert? Ble umulig å snakke med folk når den var aktivert på min z3c. Usikker på om det er på z5 telefonene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Ser ikke noe slikt akkurat. Aldri rota meg inn på anropsinstillingene. Ser at Equalizer står på normal, sakte tale er av, smart anropshandtering er av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå