buundi Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Fiks internett løste problemet. Takk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Eg trodde eg hadde installert den med feil og sluppet unna så eg installerte denne også umiddelbart Takk for tips om fiks internett! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Fikk en melding om noe batteri greier etter oppdatering. Hva innebærer det? Vil eg kunne få normal batteritid nå? For det er rett før eg stikker til elkjøp og leverer den inn. Helt ubrukelig batteritid for tiden. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 En innstilling som skal forlenge levetiden på batteriet. Husker ikke akkurat hva det gjør men mener det har noe med at den ikke lader batteriet helt opp til 100% hvis den f.eks. står på lading hele natta. Kan slå det av/på under Innstillinger/om telefonen/status/ladeoptimalisering. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Så man kan da altså ha et enda dårligere batteri lengre.... Hjelpes. Skal hvertfall slås av fort! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Min Z5 premium ble nylig oppdatert, og det stod noe om at den har justert ladingen for å forlenge batteriets levetid. Dette vil kunne gi dårligere brukstid. Tipper det betyr at den ikke lengre skal kunne fylles og tømmes fullstendig, for slik bruk er skadelig for litium-batterier. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Har samme problem som tidligere nevnt på min Z5C, fiks internett funker ikke da jeg ikke engang kan sende meldinger; selv etter reboot. (har talkmore) Lenke til kommentar
buundi Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Prøv å sette dekning til kun 3g først. Da får du sendt smd Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Fikk sendt avgårde en melding, men oppsettet som kommer i retur fikser ikke 4g dessverre. Hver gang jeg bytter mellom wifi og mobilt nettverk så forsvinner mobildekningen. Får bare vente i spenning på en fiks fra sony. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Eg måtte fjerne 4g selv etter fiks meldingen siden sms ikke gikk ut. Men med 3g som prioritet funker ting. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Sliter noen med å sende mld/komme på nett etter update? Telenor kunne ikke hjelpe, men jeg fant det ut selv - du har fått en ny APN som heter telenor.smart, bytt tilbake til vanlig telenor, da den nye fucker opp alt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Har du lest i tråden? Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Har du lest i tråden?Deler, men det hjelper jo ikke å sende "fiks internett" når man ikke kan sende sms.. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Har du lest i tråden?Deler, men det hjelper jo ikke å sende "fiks internett" når man ikke kan sende sms.. Du må sette dekning til kun 3G for å få sende sms. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Fjern 4g som nevnt over. Send meldingen. Ikke sett tilbake 4g enda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 http://www.dinside.no/mobil/kunder-raser-mot-sony-etter-telefon-oppdatering/63970336 De har trekt tilbake oppdateringen nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 z5 premium til 3300kr brukt. Den ser ut til å være tatt godt vare på. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Vil jeg tro. Jeg gav mer for min. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Eneste aberet med Z5 premium er at bakdekselet er skikkelig glatt, noe som har gjort at jeg har mistet den et par ganger. Den vanlige har en litt annen bakside som gjør at den er enklere å holde. Ellers er jeg veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Du bruker vel ikke en Sony-telefon uten deksel? Det er som å kjøre bil uten setebelte. Telefonene er glass, både på forsiden og baksiden. Bruk billig Nillkin Tempered glass skjermbeskyttelse fra ebay, og et brukbart deksel i tillegg. Etter Xperia Z og Xperia Z2 tar jeg ingen sjangser. Endret 18. oktober 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå