toth Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Hva er rekkefølgen på factory reset og repair i Companion? Og har dere sånn baidu folder på intern lagringen? Redd eg har fått noe eg helst ikke skal ha.... Dette vil forsvinne med factory og repair? Jeg vet ikke hvordan du har kommet borti det, men Baidu er ikke farlig - det er bare kinas svar på google.Ikke sikkert det er nødvendig å kjøre begge siden repair wiper telefonen, men jeg kjørte reset først og deretter repair. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Kjørte kun repair. Etter å ha installert samme apper bruker eg halvparten av minnet..... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Før og etter siste firmware oppdatering så har jeg opplevd prob med fingeravtrykk leser. Vekker opp skjermen med å trykke på powerknappen og så får jeg bare beskjed om at "Maskinvare for fingeravtrykksensor er ikke tilgjengelig" (eller noe lignende, kom ikke opp nå). Ikke hjulpet med full shutdown og reboot. Ikke prøvd å resette telefonene enda, prøver å unngå det. Noen vært borti dette og/eller har tips? Fant du ut av dette? Jeg har det samme på min mobil. Skjedde rundt samme tid som med din men jeg har ikke fått gjort noe med det før nå. Det å resette telefonen virker tilsynelatende ikke da jeg nettopp har gjort det uten hell. Ikke fått sett noe på det enda, ikke noe klart svar. Men noen sier factory reset og repair. Blir nok ikke før om 1-2 måned da jeg nå ikke får tid til å tukle så mye med den. Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Før og etter siste firmware oppdatering så har jeg opplevd prob med fingeravtrykk leser. Vekker opp skjermen med å trykke på powerknappen og så får jeg bare beskjed om at "Maskinvare for fingeravtrykksensor er ikke tilgjengelig" (eller noe lignende, kom ikke opp nå). Ikke hjulpet med full shutdown og reboot. Ikke prøvd å resette telefonene enda, prøver å unngå det. Noen vært borti dette og/eller har tips? Fant du ut av dette? Jeg har det samme på min mobil. Skjedde rundt samme tid som med din men jeg har ikke fått gjort noe med det før nå. Det å resette telefonen virker tilsynelatende ikke da jeg nettopp har gjort det uten hell. Ikke fått sett noe på det enda, ikke noe klart svar. Men noen sier factory reset og repair. Blir nok ikke før om 1-2 måned da jeg nå ikke får tid til å tukle så mye med den. Søkte rundt på nett uten å finne noen klar hjemmefix så spurte Sony på FB som sa jeg skulle levere inn til service da det helt sikkert er en hardware feil. Den ble dermed sendt inn i dag så får se hva det ender med. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Begynner selv å bli lei min Z5C. Blir kokvarm ved bruk ute nå i sommer, batteri tapper seg rekordfort og generelt ustabil og treig. Vurderer faktisk å gå over til Windows telefon nå. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Får ta en sjekk med Sony og verksted når jeg får tid til høsten jeg også evt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 tror garantien min er historie sia jeg har skfita fronten etter at den knuste etter fall i gulv. Tester nå en Lumia 950 og er synd app utvalget er dårligere for platformen virker rask og stabil. Mulig den blir "ferietelefonen" og "sommertelefon" sia den er dualsim noe som kan være praktiskt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Min z5c fingered I grunn fint nå, men snapchat har vært helt utrolig laggy siden starten - er det slik med deres? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 vært det hos meg hele tia ja. Ustabil og nesten umulig å få skrevet noe på bildene da det tar enda mer tid. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Og bruker enormt med strøm snap? Lenke til kommentar
magio Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Får ta en sjekk med Sony og verksted når jeg får tid til høsten jeg også evt. Fingeravtrykk sensoren min ble skiftet av verkstedet på garanti, gikk 1 uke fra jeg leverte på expert til jeg hadde den i hånden igjen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg har riktig nok kryptert både minnekortet og internminne på telefonen men opplever at kopiering av bilder til/fra begge steder til PC går ufattelig tregt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg har ikke kryptert noe, og opplever at kopiering / flytting av noe som helst til / fra PC går kjapt, men ustabilt. Popupen om hva som skal skje, dukker opp på mobilen hele tiden, og avbryter enhver filoverføring. Prøvd flere forskjellige USB-kabler. Begynner å bli lei av å høre lyden som dukker opp når du kobler noe til PC-en, som skjer rimelig ofte. Jeg vil bare ta en fuckings backup, er det så mye å be om? Bruker Windows 10 Pro, for øvrig. Lenke til kommentar
golagha Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Dette suger: PlayMemories Online vil ikke lenger være tilgjengelig fra den forhåndsinstallerte Album-appen. Prosessen vil starte i august i 2016 og være fullført 31. mars 2017. For å beholde bildene og videoene dine må du laste ned innholdet ditt til Xperia™-enheten din, eller til en datamaskin. http://support.sonymobile.com/no/playmemoriesonline/ Trodde konsolidering og sammenslåing var tingen i dag. Jeg regner med at kun integrering i Album appen forsvinner, og ikke hele tjenesten. Dersom kun Tilgang til PlayMemories Online fra Album-appen vil avvikles, hvorfor trenger man å ta backup, det sies ingenting om selve tjenesten. Eller? Lenke til kommentar
ulvenett Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hei Noen som vet om og i tilfelle hvordan man fjerner eller endrer den irriterende batteri alarmen som inntreffer allerede ved 30% gjenværende batteri tid? Kunne godt endret den til 10 - 15 % heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Inne på stamina oppsettet. Der velger du når dette skal skje. Altså kan man velge om det skal skje klokka 11 eller 12. Ja....eg sliter med dårlig batteritid. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Hvilken Android-versjon må jeg rulle tilbake til for å få igjen Stamina mode? Altså den som faktisk funket, ikke hva det nå enn er 6.0.X er utstyrt med. Har gått fra å måtte lade to ganger i uka til hver dag. Og er det virkelig slik at jeg må roote mobilen for å gjøre det? Utrolig klønete opplegg. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Jeg fikk en ny systemoppdatering fra Sony i går som tok knekken på mobilnettdekningen min. Jeg snakket med Telenor og det hørtes ut på dem som om det var ett kjent problem. De ba gå inn på Innstillinger - mobilnett - tilgangspunktnavn - telenor og fjerne alt annet enn "telenor" under Navn og APN navn. (Det sto telenor.smart). Jeg gjorde det, men hadde fortsatt ikke dekning etter en restart så jeg ringte dem igjen. Da ba de meg om å sette dekning til kun 3g. Da funket det igjen. Er det noen andre som har opplevd dette? Telenor ba meg vente til Sony sendte ut en fix for dette før jeg kan få 4G dekning igjen Edit: Har Z5 premium Endret 15. oktober 2016 av buundi Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Samme problem med oppdateringen her også. Fulgte tipset ditt og fikk kontakt med nettet igjen, men får ikke datatrafikk til å fungere. Hvordan er det hos deg? (Dette er på Z5) Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Samme problemet her. Tabbe å laste ned denne oppdateringen. Har Talkmore. Edit. Send melding Fiks Internett til 1999 så får du ei ny konfigurasjonsfil. 4G funker igjen hos meg etterpå. Endret 15. oktober 2016 av Trond HB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå