j-- Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Noen andre som opplever en treighet med å få opp kamera-appen når Snapchat kjører i bakgrunnen, og motsatt? Snakk om ~5 sekunder. Det virker som om den prosessen som holder på kameraet bruker noen sekunder på å frigjøre det. Z5 Compact Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Tar kanskje et sekund ekstra på min. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Endelig Android 6 på z5 Compact https://twitter.com/SonyMobileNews/status/706795301185724416 Endret 7. mars 2016 av yhagger 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Høres bra ut og på tide. Men tror det ikke før jeg ser det på telefonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Singapore tft funker perfekt bare så dere vet det z5c flyyyr med 6.0, endelig.... Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Noen andre som opplever en treighet med å få opp kamera-appen når Snapchat kjører i bakgrunnen, og motsatt? Snakk om ~5 sekunder. Det virker som om den prosessen som holder på kameraet bruker noen sekunder på å frigjøre det. Z5 Compact Synes kameraet er treigt uansett om man bruker Snapchat eller ikke. Har samme telefon. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Kobla telefonen til PCen og har nå installert 6.0 og den starter nå opp. Raskeste måten å få oppdateringen på gitt. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Førsteinntrykket av 6.0 er at ting endelig flyter raskere og mer stabilt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Flott oppdatering! Håper jeg får fiksa det på garantien. Nevermind. Den starta etter 4-5 forsøk. Endret 8. mars 2016 av sedsberg Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Myyye raskere ble den,flott Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Mobilen virker noe kaldere/mindre varmeutvikling, som kan være årsaken til en litt bedre batteritid som jeg synes å oppleve. Antar det er en mer effektiv ressursbruk enn tidligere. Etter en dag med herjing er den for første gang konsistent rask og stabil. Men den har en del buggs, som ikonene og flere har postet på det offisielle forumet. Mange undrer seg over hvor i all verden stanima-modus har forsvunnet hen. https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z5-Z5-Compact-Z5-Premium/bd-p/xperia_z5 Endret 8. mars 2016 av Dukien Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Mobilen virker noe kaldere/mindre varmeutvikling, som kan være årsaken til en litt bedre batteritid som jeg synes å oppleve. Antar det er en mer effektiv ressursbruk enn tidligere. Etter en dag med herjing er den for første gang konsistent rask og stabil. Men den har en del buggs, som ikonene og flere har postet på det offisielle forumet. Mange undrer seg over hvor i all verden stanima-modus har forsvunnet hen. https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z5-Z5-Compact-Z5-Premium/bd-p/xperia_z5 Ryktene sier at Stamina funksjonen skal komme tilbake i April (som sikkert blir til Mai). Har ikke fått brukt min Z5 så mye i dag etter oppdatering til 6.0, men et par ting la jeg iallefall merke til: - Mye, mye, bedre flyt. Den har rett og slett vært litt treg og frustrerende i bruk i det siste, selv etter restart, men alt går merkbart bedre nå. Mulig en retur til fabrikkinstillinger hadde vært til hjelp, men er nå glad uansett. - Fingeravtrykksleseren virker mye raskere enn den noen ganger har vært. Virker også mer pålitelig, og den har ikke feilet å lese av fingeravtrykket min så langt i dag. Kan hende det bare er flaks. Hadde heller ikke problemer når jeg først fikk telefonen, men det ble etter en stund en sånn 50-50 greie om det virket eller ikke. Får se i løpet av de neste dagene hvordan batteritiden er. Har ikke vært spesielt imponert, og det har ikke akkurat blitt bedre etter at jeg begynte å bruke Android Wear smartklokke. Håper det blir litt bedre med 6.0. Endret 8. mars 2016 av tiefling Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Batteritiden har vært alt annet enn hva anmeldelsene har sagt og er det jeg er minst fornøyd med. Kan spørre i samme slengen, oppdaterte via sony PC --> 6.0. Anbefales det å resette mobilen til fabrikkinnstillinger? Har hatt en minimalistisk mobil med få apper utover stock. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 En jeg ble forundret over er at "Ikke forstyrr" lydsetting er borte fra volumknappen. Den gamle med å si "ikke forstyrr frem til neste alarm" var genial. Nå er det kun inne i settings og lyd og kan sette auto oppsett for dager, timer etc. heldigvis så leste jeg til at 6.01 så skal funksjonen visst komme tilbake, så spørs det bare på hvor lang tid det tar før Sony pusher den som update. Lenke til kommentar
KjetilH Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Flere enn meg som ikke får facebook kontakter? Er veldig plagsomt siden jeg nesten ikke har lagret noen telefonnummere lengre . Har Z5C Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 En jeg ble forundret over er at "Ikke forstyrr" lydsetting er borte fra volumknappen. Funker til meg. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 En jeg ble forundret over er at "Ikke forstyrr" lydsetting er borte fra volumknappen. Når du drar ned skjermen så er den i hurtigmenyen der. 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Selvsagt, den lå ikke i snarveiene mine der, men nå lagt til. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Oppdaterte med Z5 nå, får ikke fyrt i gang Spotify! Får en melding om att "No storage area found" Check device settings. Javel, hva slags settings skal jeg sjekke? Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Oppdaterte med Z5 nå, får ikke fyrt i gang Spotify! Får en melding om att "No storage area found" Check device settings. Javel, hva slags settings skal jeg sjekke? Avinstaller og installer Spotify på ny, det løser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå