RWS Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Hvorfor? Hvorfor ikke? Når muslimene begynner med de dårlige tarzan ropene sine fem ganger om dagen så tipper jeg pipen får en annen lyd jeg.... For dette blir på samme måte som det korset på hun NRK dama for en stund tilbake, enten må alle få lov, eller ingen.... Bor selv i nærheten at et kristent ignoranse tempel som ingen besøker (kirken har et gjennomsnittelig besøk på 0,6% av byens befolkning og jepp, det er den eneste kirken for "straighte" kristne, altså DNK....) og som vil ha 0 besøkende om få år hvis en skal dømme ut i fra gjennomsnitts alderen på de som snubler inn i den kirken hver søndag, for det ser ut som en kisteklar gjeng... Nå er jeg for det meste på bena før ulyden fra dette tempelet sprer seg, så det plager ikke meg ved å vekke meg eller noe, men det hender jo at jeg syntes denne lyden er fryktelig unødvendig hvis jeg sitter på verandaen... Hvorfor holder de på med denne ringingen egentlig? Kan ikke kristne klokka? Eller er det gud personlig de håper å vekke? Skjønner egentlig ikke at de får lov til dette engang jeg, for det er jo totalt unødvendig fra den dagen de fant opp klokka... Men enten må alle få lov, eller ingen. Slik må det være i et sekulært samfunn. Og som jeg sa, tipper at selv ikke kristne vil syntes det er noen god ide når muslimene begynner med tarzan ropene sine fra de gude ståpikk lignende strukturene de setter på toppen av overtro templene sine... Og hvis det noen gang kommer en slik tulling stake i nærheten av der jeg bor så er sjansen stor for at jeg også vil stå i kø sammen med alle naboene med sprengstoff under armen for å felle dette tulle tårnet, forhåpentligvis med ypperste presten inni... For de begyner jamringen sin klokka fem.... Endret 20. oktober 2015 av RWS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå