icc Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Venter på mamma Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Veldig flott og sjeldent motiv. Jevn, god belysning. Og stemning til å ta og føle på. (kan beskjæres en del, slik at uttrykket forsterkes) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hvor er de bare søde..dejligt billede vh Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Nei og nei! Nå fikk jeg nesten søthetsoverdose! Veldig heldig du som fikk samla hele ungeflokken til fotografering, det må nå være sjeldent. Lenke til kommentar
icc Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Takk for bra kritikk. Det var litt vanskelige lysforhold siden det var kveld. Det ble nødvendig med lav lukketid og en del ISO. Var helt avhengig av at disse søte små kunne sitte stille et lite øyeblikk. Fantastisk opplevelse og jeg føler meg heldig som klarte å fange dette blinkskuddet. Er helt enig i at jeg burde beskjært bildet ytterligere. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 her er vel det meste sagt så det er bare å henge seg på. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg