ellebasi Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hei, Jeg sliter med at jeg ikke kan paste nummer inn i et program. Det er andre på avdelingen som fint kan gjøre dette uten problemer. Jeg kan paste i Outlook og Notepad, men det blir bare blankt når jeg skal paste disse sifrene inn. Noen med tips? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hei, Jeg sliter med at jeg ikke kan paste nummer inn i et program. Det er andre på avdelingen som fint kan gjøre dette uten problemer. Jeg kan paste i Outlook og Notepad, men det blir bare blankt når jeg skal paste disse sifrene inn. Noen med tips? Hvilket program? Lenke til kommentar
ellebasi Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Programmet heter MyBring, skal bare paste inn sporingsnummer, men akkurat her er det ikke mulig å paste inn. Blir bare blankt. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Programmet heter MyBring, skal bare paste inn sporingsnummer, men akkurat her er det ikke mulig å paste inn. Blir bare blankt. Mulig formatet på det du prøver å kopiere er "feil". Har du prøvd å paste noe annet, som tekstren jeg skriver her feks? Lenke til kommentar
ellebasi Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Det er på en annen PC, skal gå og teste nå. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det er på en annen PC, skal gå og teste nå. Om det går å gjøre eksakt det samme på andre datamaskiner er det jo noe lokalt på den maskinen du er på, kanskje prøve i en annen nettleser? Lenke til kommentar
ellebasi Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Det funket. Jeg fikk muligheten til å få utvidet slik at jeg kunne klippe fra programmet nå, og til MyBring. Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå