Niklasp Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Kanskje like greit at den ikke kommer til Norge?Samsung Galaxy Note 5 blir ødelagt hvis du putter pennen inn feil vei Lenke til kommentar
G Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Det er jo ganske utrolig at dette kommer igjennom nåløyet med grundig gjennomtesting før produksjonsoppstart. Kan de utforme pennen annerledes i ettertid, og ettersende fungerende varianter til de som har kjøpt revisjon 1 av mobilen? Endret 25. august 2015 av G Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 "Pengate" er et faktum. 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Da er jo man bare retarded hvis man setter den inn feil vei Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Da er jo man bare retarded hvis man setter den inn feil vei Kan se for meg flere situasjoner hvor man er i farta og litt uoppmerksom og dermed setter den i feil vei. Har mer inntrykk av de som virkelig er retarded bl.a. ikke skjønner den enkle logikken. Lenke til kommentar
laserstar Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Ja dette var en stor nyhet. En mobil som ikke selges i Europa for noen som er retarded nok til å sette den inn feil vei. Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Må det vere riktig vei? jeg kan bruke min omvendt :S Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Dette er ganske dårlig testing fra Samsung sin side, men hvis mans ser bort fra dette og tenker tilbake til første iPhone lansering, sa ev viss tynn kar "Who wants to use a stylus?!" Vel Steve, hvem vil bruke en stylus? He he Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Han sa vel også at han ikke ville ha mindre ipader eller større iphoner. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg