AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hvor vanlig er det for folk i faste forhold å praktisere oralsex? Jeg er i mitt første faste forhold, og har blitt sugd to ganger på ca. 6mnd. Vi var fulle begge gangene, og jeg ba spesifikt om det den ene gangen. Det virker ikke som hun er spesielt gira på det, hun liker heller ikke å motta selv. Jeg har prøvd, men hun trakk seg bare unna (har aldri gitt oralsex, så tar forbehold om at jeg er dårlig på det). Jeg derimot elsker det, og skulle gjerne mottatt oralsex så ofte som mulig. Er det sånn at det kun er vanlig hvis man har sex rett etter en dusj, eller blir dere sugd etter en vanlig dag med jobb osv hvor man kan ha blitt svett nedentil? Er det vanlig at jentene tar initiativet, eller må man liksom spørre? Vil ikke presse på med noe, som hun kanskje gjør, selvom hun egentlig ikke vil. Anonymous poster hash: 08f7c...f9b 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Snakk med henne. Hjelper ikke å ikke kommunisere om dette. Kanskje hun er redd for lukt. I så fall kan dusjing rett før være en løsning. Kan også være at hun føler at hun må gjengjelde "tjenesten" hvis du utfører det på henne. Hvem vet. Du må spørre Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 damer er veldig forskjellige på det der..... noen jenter elsker å suge så ofte som mulig og man trenger ikke spørre men man kan spørre osv.... andre er mere sjenert, er usikker på det, kanskje har dem prestasjonsangst osv.... Det er viktig at du ikke gjør vondt værre i forbindelse med dette, vær støttende, spør gjerne rett ut, si hva du synes og vil og spør hva hun tenker, det er greit å være usikker er det som er viktig å etablere her. For de aller fleste damer VIL veldig gjerne kunne suge og tilfredsstille mannen sin... dem er bare litt usikre noen ganger. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Mann deg opp og si høyt og tydelig med streng stemme, "SUCK MY DICK BITCH". PS; Det er en risiko for at du ikke har dame lenger etter det... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Du kan jo prøve å kjøpe sånn kondom med jordbærsmak Anonymous poster hash: c6e5b...161 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Helt vanlig, foretrekker rett etter dusj for begges del. Lenke til kommentar
Alien Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Jeg er i mitt første faste forhold, der begge parter tar initiativ (han mer enn meg, som oftest). Det jeg tror er at utrolig mange jenter er flaue over underlivet sitt. Det er mange som er redde for at partneren deres ikke skal synes de lukter og smaker godt, eller at partner skal synes de ikke ser fine ut der nede. Måten jeg ble kvitt den frykten på var at kjæresten min har vist meg at han virkelig har lyst på meg. En viktig ting å huske på er jo at vaginaer og peniser skal ikke smake eller lukte som duftlys og såpe. Jeg insinuerer ikke at du lever i denne troen, men jeg tror mange menn og kvinner er nervøse rundt oralsex nettopp på grunn av dette. Frykten for at partner skal synes de er ekle eller lignende. (Derimot skal man jo holde det rent, og det skal ikke være som en søppelhaug der nede.) Endret 27. august 2015 av Alien 1 Lenke til kommentar
Pia111 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvor vanlig er det for folk i faste forhold å praktisere oralsex? Jeg er i mitt første faste forhold, og har blitt sugd to ganger på ca. 6mnd. Vi var fulle begge gangene, og jeg ba spesifikt om det den ene gangen. Det virker ikke som hun er spesielt gira på det, hun liker heller ikke å motta selv. Jeg har prøvd, men hun trakk seg bare unna (har aldri gitt oralsex, så tar forbehold om at jeg er dårlig på det). Jeg derimot elsker det, og skulle gjerne mottatt oralsex så ofte som mulig. Er det sånn at det kun er vanlig hvis man har sex rett etter en dusj, eller blir dere sugd etter en vanlig dag med jobb osv hvor man kan ha blitt svett nedentil? Er det vanlig at jentene tar initiativet, eller må man liksom spørre? Vil ikke presse på med noe, som hun kanskje gjør, selvom hun egentlig ikke vil. Anonymous poster hash: 08f7c...f9b Er hun en selvsikker kvinne går hun nok ned på deg. Hvis ikke er det bare å gi uttrykk for at du gjerne vil at hun skal gå ned. Har du dusjet samme dag går det bra, men det er verre om det er 3 dager siden. Kukost er ikke greit. Litt mannelukt er OK, bare den er greit rein. Har hun ikke lyst, ikke press henne. Det kan være en stor turn-off. Tro meg Og om hun så skulle gå ned på deg, IKKE tving henne til deepthroat, for all del. Dette styrer hun selv Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Samboeren min og jeg har vært sammen i noen år og har oralsex jevnlig, men ikke alt for ofte. Hun får suge når jeg er nydusjet. Jeg slapper av bedre selv da. Selv om personlig hygiene ikke er noe problem så forventer jeg ikke at hun suger etter en lang dag på jobb. Jeg elsker å få en BJ, men synes det er helt i orden at det ikke er hver dag. Vil ikke "bruke opp" gleden. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg