GolfBag Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg kjører sierra til daglig men ble overrasket av 240'en til en kammerat. Kjøp Volvo 240! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Hva er det som overasker deg da? noe spess? de drikker jo en del.... Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hepp Er selv student, har ikke råd til å eie bil, kjpte meg ratt og pedaler til pc'en kosta 600 kr sinnsykt moro, 0,- forsikring 0,- bensin.. Skjønner egentlig ikke at folk som er studenter kjøper seg bil, med mindre de trenger det fordi at en bor laaaaangt unna skolen. ,men for all del bil er kjekt det. Ville gått for en Panda, de har jo sin egen sjarm _ Thorsan Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kjøp boble/mini= billige deler og lette å skru på. Veteranforiskring er også fint. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hva er det som overasker deg da?noe spess? de drikker jo en del.... sladdeegenskapene Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 GolfBag: Jeg kjøper ikke en bil pga sladdeegenskapene.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 bare så du vet det så koster det ca 700kr året å forsikre en amcar som er veteran, og man slipper veiavgiften er det seriøst så lite å betale på amcar veteran? er sugen på amcar veteran, men pappa meiner eg ikkje har penger til å bruke den. Korleis dissa V8erane er å bruke? drikker dei extremt masse? En amerikaner bør abselutt ikke sluke masse bensin! Vi har en Camaroe som det tidligere har stått en dønn orginal 305 i (på ikke mer enn 160 hester ca.), den motoren stod i da vi skulle registrere bilen. Men så kommer vi til det geniale, den har en veldig lav utveksling, så bilen blir alikevell sprek, og den motoren bruker fanden meg ikke mye bensin heller Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hvorfor ikke en Lada? Lenke til kommentar
rottert Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Billig og driftsikker: Diesel. Bruker mindre, koster mindre og holder lengre. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 hvorfor ikke en Lada? Jeg har jo nevnt den tidligere! som sagt, hadde den vert i ok stand sku jeg kjøpt den! hadde vert rått! -masse biler-Lada <-- hadde den vert i ok stand og eu-godkjent sku eg kjøpt den! -masse biler- Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 hvorfor ikke en Lada? Jeg har jo nevnt den tidligere! som sagt, hadde den vert i ok stand sku jeg kjøpt den! hadde vert rått! -masse biler-Lada <-- hadde den vert i ok stand og eu-godkjent sku eg kjøpt den! -masse biler- Ops! Så ikke den...*flau* Er Ladaene virkelig så dårlig som vitsene skal ha det til? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nei de er ikke så dårlig.... masse av ryktene har amerikanerene gitt de etter den kalde krigen. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Lada er faktisk en god bil den bare du behandler den ok.... Holder lenge de.... Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Husk hvor vanskelig det er å selge dem da. Bestefaren til dama kjøpte en ny for 130 000. Han døde straks etterpå, og da de solgte den hadde den praktisk talt ikke gått noe, den var under et år gammel, og prisen de fikk var 45 000 etter måneder med annonsering. SKREKK OG GRUUUUU!!!!!!! Lenke til kommentar
PaulMV Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Raggi...Ragnvald S..? (hvis du er, paul her såfall) Kjøp 240! kongebil, billig og sprek. Helst automatgir, gir visst billigere forsikring (fekk læraren min såfall) b23 motor da! Og lada suger... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Raggi...Ragnvald S..? (hvis du er, paul her såfall) Kjøp 240! kongebil, billig og sprek. Helst automatgir, gir visst billigere forsikring (fekk læraren min såfall) b23 motor da! Og lada suger... Heisann ja! ragnva|d her! godt å se flere kjentsfolk innpå her! Lada er vel det samme som Diamant sykler, alle synnes de suger men det er fordi de tror/har hørt att det suger, og da behandler de det som drit! men tar du godt vare på de så funker det nok skal du se! Lenke til kommentar
PaulMV Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Kjøp deg ein Sierra Cosworth med 400hk! Billig forsikring...(not) Endret 6. desember 2003 av PaulMV Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Lada: "mindre gode" kjøreegenskaper "dårlig" komfår Kolisjonsikkerhet som ei pappeske ekstremt verditap (billig brukt da..) høg mobbefaktor Men viss du passer på dem, så ver du aldrig kvitt den. (det meste kan reparerest med litt vaier, 2 strips og ei tube med stålplast) Kva med ein gammal golf? Veier lite, ikkje altfor dau motor, nogså rimelig forsikring (1,6 og 1,8) God å gjøre(med tanke på alder), og rik tilgang på deler. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 øada har vel helst stor mobbe faktor hos sossefolk og rånere som tror de kan noe. Men hvis du er litt radikal (og likevel har bil) så er vel lada et status symbol... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 har du kjøpt bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå