krikol Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Heisann, er denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXMW2ED006/acer-aspire-e5-573-15-6-barbar-pc-sort-hvit#tab-specs et bedre kjøp enn http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/LE80L000HUMT/lenovo-g50-80-15-6-barbar-pc-solv Lenovoen har eg men har noen dager igjen på åpent kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det er fordeler og ulemper med begge maskinene, spørsmålet er vel hva du prioriterer mest, kjapp cpu eller kjapp harddisk. Men det beste alternativet er vel Acer maskinen, og at du setter inn en ssd i etterkant selv. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Lenovo'en har dog Full-HD, noe som i hvert fall for meg hadde gjort valget enkelt. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Acer er ikke enkel å bytte harddisk, må skru ut ca 16 skruer eller noe slik og ta av bunnplaten for hele nederste delen. Trådløs er vel mindre utgave skulle nesten tro det er for nettbrett eller mobil. Byggkvaliteten er ikke all verdens du får hva du betaler for acer maskinen ble solgt til 3500 kr men ble åpen kjøp på meg. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Acer er ikke enkel å bytte harddisk, må skru ut ca 16 skruer eller noe slik og ta av bunnplaten for hele nederste delen. Ikke særlig vanskelig å skru ut 16 skruer da Lenke til kommentar
mrp89 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Spørs hva du bruker den til. Selv ville jeg gått for Lenovo pga full hd og ssd. Begge to er billige plastmaskiner, men gir deg mye specs for pengene. (Til 3495) Lenke til kommentar
Nado Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Acer er ikke enkel å bytte harddisk, må skru ut ca 16 skruer eller noe slik og ta av bunnplaten for hele nederste delen. Trådløs er vel mindre utgave skulle nesten tro det er for nettbrett eller mobil. Byggkvaliteten er ikke all verdens du får hva du betaler for acer maskinen ble solgt til 3500 kr men ble åpen kjøp på meg. Er vel noe ala en Zenbook. Vil ikke si det var vanskelig (ja en god del skruer) men tar litt tid. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det som er ille, sammenlignet med en del lenovo maskiner, er at Aceren har underplaten som holder på plass VGA, HDMI og usb portene. Batteriet har kabler tilkoblet hovedkortet, så man må gjøre ting riktig ellers kan man ødlegge i verstefall hovedkortes porter og jack kontakten.Hvis man bruker makt for å få tilbake bakplaten. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det som er ille, sammenlignet med en del lenovo maskiner, er at Aceren har underplaten som holder på plass VGA, HDMI og usb portene. Batteriet har kabler tilkoblet hovedkortet, så man må gjøre ting riktig ellers kan man ødlegge i verstefall hovedkortes porter og jack kontakten.Hvis man bruker makt for å få tilbake bakplaten. Ouch. Ja jeg ville uansett brukt en guide/video på slike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå