Gå til innhold

[Løst] Er dette et godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Det er fordeler og ulemper med begge maskinene, spørsmålet er vel hva du prioriterer mest, kjapp cpu eller kjapp harddisk. Men det beste alternativet er vel Acer maskinen, og at du setter inn en ssd i etterkant selv.

Lenke til kommentar

Acer er ikke enkel å bytte harddisk, må skru ut ca 16 skruer eller noe slik og ta av bunnplaten for hele nederste delen.

Trådløs er vel mindre utgave skulle nesten tro det er for nettbrett eller mobil.

Byggkvaliteten er ikke all verdens du får hva du betaler for acer maskinen ble solgt til 3500 kr men ble åpen kjøp på meg.

Lenke til kommentar

Acer er ikke enkel å bytte harddisk, må skru ut ca 16 skruer eller noe slik og ta av bunnplaten for hele nederste delen.

Trådløs er vel mindre utgave skulle nesten tro det er for nettbrett eller mobil.

Byggkvaliteten er ikke all verdens du får hva du betaler for acer maskinen ble solgt til 3500 kr men ble åpen kjøp på meg.

Er vel noe ala en Zenbook. Vil ikke si det var vanskelig (ja en god del skruer) men tar litt tid.

Lenke til kommentar

Det som er ille, sammenlignet med en del lenovo maskiner, er at Aceren har underplaten som holder på plass VGA, HDMI og usb portene.

Batteriet har kabler tilkoblet hovedkortet, så man må gjøre ting riktig ellers kan man ødlegge i verstefall hovedkortes porter og jack kontakten.Hvis man bruker makt for å få tilbake bakplaten.

Lenke til kommentar

Det som er ille, sammenlignet med en del lenovo maskiner, er at Aceren har underplaten som holder på plass VGA, HDMI og usb portene.

Batteriet har kabler tilkoblet hovedkortet, så man må gjøre ting riktig ellers kan man ødlegge i verstefall hovedkortes porter og jack kontakten.Hvis man bruker makt for å få tilbake bakplaten.

Ouch. Ja jeg ville uansett brukt en guide/video på slike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...