MailMan13 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Som overskriften sier... Forhåndsvisningen av innlegg viser ikke linjeskift riktig, kan være dette har vert tatt opp før, men jeg nevner det nå ihvertfall... Bør være enkelt å fikse... Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Skal vi se... Linjeskift (2*enter) Linjeskift (3*enter) *forhåndsvis* Funker finfint Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Den der Skjønte ikke jeg heller. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Her forsvinner ihvertfall den første tomme linjen... kan være fordi jeg sitter på en boks med ie i dag, akkurat hvor/hva som er feil aner jeg ikke, men jeg poster den her i stedet for å sende bugreport til M$ (de pleier ikke høre på meg likevel) Vet ikke hva det kommer av, men den gjør ihvertfall det... screenshot Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Glem IE. Opera eller Firebird er tingen. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Vel... nå har det seg slik at jeg sitter på skolen nå, og har egentlig ikke så mye å velge i. Bruker konqueror på min egen boks, der har jeg riktignok ikke merket samme problem. Problemet er fremdeles, det er ikke nok å følge en standard når man lager et web-design, man må desverre sjekke om det virker med alle unntakene i IE også. (slik er desverre verden blitt :grine:) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Vel... nå har det seg slik at jeg sitter på skolen nå, og har egentlig ikke så mye å velge i. INFO: Klokka er 19.21... Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) INFO: Klokka er 19.21... jaha... da er det ca en halvtime til vakten kommer å låser her da... Er litt B-meneske for tiden, så det er ikke alltid jeg kommer så tidlig igang heller. Endret 11. november 2003 av MailMan13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå