Fotoskrulla Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Du og je Alfred Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 He, he, du har øyne for detaljer, ser jeg! Kunne fort få andre assosiasjoner også, her... 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hihi morsom serie du viser her. Ja mye som finns i skogen som man ikke ser vanligvis når man trasker rundt! Godt sett Helene! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 He, he, du har øyne for detaljer, ser jeg! Kunne fort få andre assosiasjoner også, her... Hihi morsom serie du viser her. Ja mye som finns i skogen som man ikke ser vanligvis når man trasker rundt! Godt sett Helene! Hilsen Tove Hei begge to! Ser jeg fikk dere til å dra på smilebåndene i dag også, det liker jeg! Tusen takk for fine kommentarer! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Ser ut til at du har øye for alt det utrolige trær kan finne på. Trærne perfekt plassert i flata. Du kan jo prøve om det funke med vannrett speilvending så de havner i det gyldne snitt til venstre. men funker jo fint slik også. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Ser ut til at du har øye for alt det utrolige trær kan finne på. Trærne perfekt plassert i flata. Du kan jo prøve om det funke med vannrett speilvending så de havner i det gyldne snitt til venstre. men funker jo fint slik også. Roar Jeg tenkte kanskje du kom til å foreslå speilvending. Jeg har faktisk vurdert det, men syntes ikke det var så viktig, så jeg lot det Være. Tusen takk for trivelig kommentar Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Skogen kan være et sted både til inspirasjon og også til assosiasjoner. Ikke rart at man så levende troll i gamle dager da vinden blåste lett inn i grenene. mvh ibn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Skogen kan være et sted både til inspirasjon og også til assosiasjoner. Ikke rart at man så levende troll i gamle dager da vinden blåste lett inn i grenene. mvh ibn Nei, det er jaggu sant! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Bildet må jo ses i sammenheng med ditt forrige før det gir mening (kanskje?) Alfred? Da tenker jeg på han i Emil.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Assosiasjoner er jo avhengig av øyet som ser. Det kan jo være at Alfred holder rundt sin kjære. Det er godt observert og formidlet. Mvh Alec Lenke til kommentar
November001 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Det der er godt set! Trer som passer på hinanden ude i den store skog. Flotte nesten metalliske nuancer, nesten helt monochromt grønt. Fedt bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg