TST Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Nintedo har opplevd et fantastisk salg i Europa etter det siste priskuttet. De tidoblet salget og har nå femdoblet markedsandelen i Europa. Med det er GameCube plutselig på andreplass foran erkerivalen Xbox. Les artikkelen her Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) For min del må jeg bare gratulere Nintendo. Godt for dem, så vidt jeg kan se, og godt for oss forbrukere. Gamecube-pakken med Double Dash ser heller behagelig ut, synes jeg. Endret 11. november 2003 av oerhört Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hmmhmm.. FEMdoblet på enn sånn kort tid.. Sykt altså. Håper Microsoft puller off et stunt snart de og Nei men det er billig med Gamecube nå. Noen som vet om prisene kommer til å stige eller hvor mye Mario Kart pakka koster? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 <--- var med på å støtte Nintendo : Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hmmhmm.. FEMdoblet på enn sånn kort tid.. Sykt altså. Håper Microsoft puller off et stunt snart de og Nei men det er billig med Gamecube nå. Noen som vet om prisene kommer til å stige eller hvor mye Mario Kart pakka koster? Jeg trodde jeg leste at den ville komme på 1299, men jeg kan ta feil (bombe). Lenke til kommentar
joac Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Godt for dem, så vidt jeg kan se, og godt for oss forbrukere. Så enig så enig. Dette her er bra for oss forbrukere. Men både xbox og gamecube selges vel med tap for tiden? (vet ikke hvordan det ligger an med Playstation) Det tyder vel på at det kanskje bare er marked for to store konsoller.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 trur gamecube går enda med fortjeneste sida den ikkje har alt dill dallet til feks x-box og ps2 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 sony har den dyreste og eldste konsollen, men alikevel selger ps2'n mange ganger fler enn cube og xbox, selv om de rent teknisk er overlegne konsoller. Da er det noe som ikke stemmer, syntes as ps2-pris kunne være omtrent som på cuben. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Playstadion selger fordi de heter playstadion. Vet ikke helt hvorfor, men folk går etter navnet Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg synes det er så dumt at det koster så mye å "komme i gang" jeg... Man "må" jo ha et minnekort til 3-400 kr og en ekstra kontroller til 4-500(?). Blir jo 2 lapper for en Gamecube med ett spill da Men har lyst på likevel, har mange gode minner fra Super Mario Kart tidligere Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 kjøpte minnekort for 149,- orginalt. dessuten kan du kjøpe uorginale, som har større plass for samme pris mange steder. en kontroller koster ca 300 forrige gang jeg sjekket. Og de mest populære gc-spillene koster jo kun 299,- hver. Billig moro, syntes nå jeg Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hmm, på min lokale Spiderman (Ålesund) var alt mye dyrere enn det der. Skal titte litt rundt på nettet ja Lenke til kommentar
CutMeOwnThroatDibbler Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tja, den lokale Expert-butikken her selger cuben for 2000 kroner. Uten spill. Du sparer faktisk tusen flis bare ved å gå femti meter lengre opp i gata.. Burde jeg si det til dem? Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Nei, ikke alle kan kalle seg det samme som dem... Er hvertfall viktig med reisningen til Nintendo (pun intended). De har stått i stor fare for å fiendtliggjøre seg for mange og det er synd... Særlig siden konsollen er så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg