Redaksjonen. Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Utfordreren Beme vil la andre gjennom video oppleve hvordan det er å være deg.TEST: Slik virker «nye Snapchat» Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hvorfor må slike apper promotere vertikalvideo og lære brukerne at det er en grei måte å filme på? Det burde vært sperrer i app der man må bekrefte to ganger før man får lov til å filme vertikalt. Vertikalvideo ville ikke vært så galt hvis man fortsatt brukte 4:3-format, men med 16:9 så ender man opp med at 68% av skjermen er sort. 7 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 "Teknologiverdenen har enorme forventninger til Beme" - Virkelig? Hvilken 0.1 promille av den da? 8 Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Appen skal komme til android også, dere burde linke til Casey Neistat sine youtube videoer som informerer om Beme, han er på teamet til Beme utviklerne og har en Vlog som promoterer, er ganske unik og "spennende" videoer. 1 Lenke til kommentar
TQT Hagenissen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Trodde jeg fjernet Foto/Kamera fra hva jeg får se på Tek... Lenke til kommentar
ShinyFox Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Om en vil ha tilgang nå med en gang, kan man bruke koden GIMME. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Appen skal komme til android også, dere burde linke til Casey Neistat sine youtube videoer som informerer om Beme, han er på teamet til Beme utviklerne og har en Vlog som promoterer, er ganske unik og "spennende" videoer. Takk- har oppdatert artikkelen med info om Android. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Noe så fantatisk unødvendig... man vet jo hva man ser? Man må jo aktivt legge telefonen mot noe, når appen er åpen? Så det er jo helt 100% bevist? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hvorfor må slike apper promotere vertikalvideo og lære brukerne at det er en grei måte å filme på? Det burde vært sperrer i app der man må bekrefte to ganger før man får lov til å filme vertikalt. Vertikalvideo ville ikke vært så galt hvis man fortsatt brukte 4:3-format, men med 16:9 så ender man opp med at 68% av skjermen er sort. Det er ikke det verste med VV. Det som er verre er å få motivet så forbanna smått, når det er masse skjermareal som ikke benyttes. ;-) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hvorfor må slike apper promotere vertikalvideo og lære brukerne at det er en grei måte å filme på? Det burde vært sperrer i app der man må bekrefte to ganger før man får lov til å filme vertikalt. Vertikalvideo ville ikke vært så galt hvis man fortsatt brukte 4:3-format, men med 16:9 så ender man opp med at 68% av skjermen er sort. Til korte snapsnuttar er det heilt greit for min del sidan ein slepp snu telefonen for å sjå innhaldet. Ellers høyrest ikkje applikasjonen ut som noko eg har interesse av å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg