Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når han spør om vi skal ha trekant med en jente til...

Trekant med en til jente  

49 stemmer

1. 1. Ville dere tro at han ville ha det fordi at han er useriøs, og liker å leke seg?

• Ja
      21
    • Nei
      28
  2. 2. Ville dere tro at han vil ha trekant med meg, fordi han ikke satser på meg?

• Ja
      18
    • Nei
      31
  3. 3. Ville du hatt trekant hvis du hadde truffet drømmedama?

• Ja
      29
    • Nei
      20
  4. 4. Ville dere ha gått med på trekant hvis dere var meg?

• Ja
      26
    • Nei
      23
  5. 5. Synes dere trekant er ekkelt?

• Ja
      4
    • Nei
      45
  6. 6. Har du hatt trekant?

• Ja
      16
    • Nei
      33
  7. 7. Ville du valgt bevisst å hatt trekant med en dame dere ikke satser på istedet for en eventuell partner?

• Ja
      24
    • Nei
      25

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en mann i nesten et år. Han gjorde det slutt med meg, men jeg håpet og håper fremdeles på at dette kan kanskje ordne seg. Men har mistet litt troen på det, men vi møtes regelmessig og har sex, og jeg er fornøyd med å ha en fast sexpartner. Han sier at han er fornøyd med det og. 

Men nå spør han om vi skal ha trekant med en jente til. Jeg forstår ikke hvorfor han ønsker det. Vil det si at han ikke setter nok pris på sexen med meg, og at han vil ha det ekstra spennende? Noen menn som kan svare på det? 

Anonymous poster hash: a77cd...7a1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får bla i noen gamle nummer av KK, så finner du svaret:

http://www.kk.no/livsstil/dette-fantaserer-vi-mest-om-16293

(Sjekk topp én fantasi hos menn...)

Kvinner har en tendens til å overkomplisere ting og stupe inn i psykoanalysen for de minste ting. For en mann, som - la oss være ærlige - har en dedikert "hotline" mellom ballesekken og lillehjernen, er dette ikke noe mer komplisert enn at han gjerne en gang i blant skulle spist en to-kulers is med både vanilje og sjokolade. Det betyr ikke at han har gått lei av smaken av vanilje.   ;)

Men om du går rundt og drømmer om å gifte deg med han, med evig troskap og kjærlighet osv, så kan det nok hende du blir skuffet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Kan hende jeg er i mindretall blant menn her, men jeg har mer enn nok med en dame, vet ikke helt hva jeg skulle gjort hvis jeg måtte tilfredstille to på samme tid! :p

Hvorfor skal du tilfredsstille dem?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Kan hende jeg er i mindretall blant menn her, men jeg har mer enn nok med en dame, vet ikke helt hva jeg skulle gjort hvis jeg måtte tilfredstille to på samme tid! :p

Hvorfor skal du tilfredsstille dem?

Det er gøy, vel. 

Tja, mer gøy når de tilfredsstiller meg.

Lenke til kommentar

Nå må du være grei!

Vis litt takknemelighet. Han burde ikke være sammen med deg. Slik det er ment skulle han ha smelt deg på tjukken og rømt for å så gjøre seg klar til å finne neste som han kan gjøre gravid. Det er det som lønner seg i naturen sine øyne. Derfor er det veldig sterke drifter som mannen undertrykker for kjæresten sin i et monogamt forhold. Det er en 24-timers jobb, vis litt takknemelighet for at han tar på seg byrden av å være kjæresten din. Du tror sikkert du kan finne en som er anderledes, men han mister også interessen etter et par måneder.

Vær en soldat, en trekant soldat! som Malena Morgan. Vet du hva Malena Morgan gjør i sine filmer? Hun bare går rett på jenta, skubber rumpa hennes opp i været og slikker rumpehullet hennes. DET ER KONEMATERIALE! Ta del i din mann sitt sexliv, han sliter kuken av seg for deg. Gi litt tilbake!

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...