Fredrik N. Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 multer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Veeldig lekker presentasjon av multe, Fredrik. Multa portrettert så å si. Veldig lurt av og til å bøye seg ned for eksponering, som du demonstrerer her. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Takk Trond Olav! Her bøyde jeg meg ikke bare ned, men lå langflat nedi lyngen. Bra det bare var kjæresten som så meg... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 njummi! Dette er godis! Plukket litt sjøl i helga, var på Oppdal en tur, men det ble ingen storfangst akkurat.. Lekkert bilde! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 En lekkerbisken, godt presentert. Minner meg om lange turer sammen med far og onkel, da jeg var en liten gutt.mvh Ibn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Takk Helene og Ingvald også! Har inntrykk av at det er blitt færre som plukker multer. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Har vært og plukket 2 kg multer for noen dager siden. Her ser det ut til å være mange, kanskje ikke like modne alle sammen enda. Et herlig bilde, en drøm å rusle i slik natur. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Takk Ragnar! Som du sier var de ikke ordentlige modne i forrige uke da bildet ble tatt. Skal oppover igjen om et par dager med både bøtter og kamera.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Lekre saker, det der! Heldigvis ikke "avhengig", men noen liter MÅ en jo bare ha vært år... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Å dette var et herlig høstbilde. Ja dette er ikke hverdagskost for meg dessverre. Er vel ikke i nærheten der de vokser. Flott bilde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Takk til Tove og SveinM. Vi trenger ikke så veldig mye av denne bæra, men kjekt å servere på juleaften da.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg