MotoG Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Her er visitkortet mitt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Flott disse rødstrupene, selv når de er spraglete. Hadde en etter meg, og så tett på, mens jeg klargjorde båt for vimteropplag noen år tilbake, at jeg begynte å lure på om en eller annen nær slektning som henvendte seg i form av en fugl. Var som om den ville meg noe.. Flott bilde. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Flott bildet. Den ser nesten litt skamfull ut.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 De fineste blant småfuglene disse! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Flott bilde Melvin, av ung rødstrupe Hilsen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Jotakk, har nok av slike visittkort på balkongen. Men fugler har jo liksom ikke funnet opp egne toaletter enda. God skarphet i fint lys henter farger og ikke minst svært gode detaljer i fjærdrakta. Kompen blir det også vanskelig å arrestere deg på. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg