Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[Løst] Reinstallere Windows - uten produktnøkkel + operativsystemskrøll

Anbefalte innlegg

Hei!  Som tittelen sier lurer jeg på om noen hadde noen tips til hvordan jeg kan reinstallere Windows. Selve problemet er at jeg ikke har produktnøkkelen eller lenger mulighet til å boote Windows.  :confused:

Her er historien i kortform: ^^

Pc'en min krølla seg skikkelig 2 dager etter at jeg installerte Windows 10. Operativsystemet fungerte helt fint til krasjet kom. Etter dette kom jeg inn på noe automatisk reparasjon og diagnostisering av problemer samt mange manuelle alternativet. Prøvde alle uten hell. Det hele endte ihvertfall med at den ikke lenger finner noe operativsystem på disken......

Jeg har bare greid å finne sider som viser hvordan man kan installere Windows uten produktnøkkel. Da med et fullt fungerende operativsystem.

Kanskje det er mulig å fikse problemet uten å reinstallere? Ikke vet jeg  :hmm:

MvH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du hadde installert W10 over et annet W7 eller W8(8.1) operativsystem og latt W10 aktivere seg på nettet så behøver du ikke noen nøkkel når du nå skal installere på nytt. Bare velg å hoppe over å taste inn noen nøkkel under installeringen. Første gangen du går på nett så vil W10 aktivere seg igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...