trengerhjelp21 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Hei, har et problem som tærer veldig på personligheten... For ca 4 mnd siden hadde jeg sex med en jente, ubeskyttet. Etter tre dager begynte det å svi som bare pokkern når jeg skulle tisse. Dro til lege og fikk påvist herpes.... Etter at jeg fikk medisiner mot herpes, hadde jeg fortsatt smerter, jeg dro igjen og fikk påvist mycoplasma. Måtte gjennom to behandlinger med antibiotika for dette. Også har jeg hatt ubeskyttet sex igjen, med en jente som er frisk. Jeg tok også nye tester etter hun, og jeg var negativ. Men selvom jeg ble konstantert frisk, gjorde det fortsatt vondt, og legen sa da at de hadde sett stafylokokker i urinrøret og måtte bruke fucidin salve mot dette. Jeg gjorde det, og det gjorde alt mye værre. Fikk blemme lignende sår rundt på penis som legen mener ikke er herpes, har tatt prøver av dette, har i tillegg vært på olafiaklinikken der de ba meg om å slutte med fucidin, og heller bruke brulidin. sårene ble bedre etter at jeg sluttet med fucidin salven, har nå fått beskjed om å slutte med brulidin også, (3 dager siden jeg sluttet) men jeg har fortsatt sår på glans på penis (helt på tuppen) hvis jeg 'åpner' urinrøret ser jeg også at jeg har et sår der, det minner meg om blemmer, men jeg vet ikke! Olafiaklinikken mener jeg er frisk og bare skal la dette være i fred, men dette er stort sett det eneste jeg tenker på om dagen... Noen som har hatt noe lignende? har nå hatt sårene på glans i over 1 uke, de andre har grodd, virker som om det blir bedre på glans også, men det virker som om det blir værre i tide og utide.. gjør vondt når jeg tisser, men regner med at det er fordi urinen treffer sårene.Noen som vet hva dette kan skyldes? er jo konstatert frisk!? hva i all verden er da dette? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Mitt beste råd: Ha beskyttet sex neste gang desto mindre du ønsker å bli far. 4 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 påvist herpes og plutselig "frisk"? er ikke herpes noe man er stuck med hele livet i varierende grad? har jeg gått glipp av noe her? 1 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Har du først fått herpes så blir aldri kvitt det, når utbruddet er over så gjemmer det seg i nervesystemet ditt (kos, sant?) kommer som regel frem igjen når du er stressa eller random. Du kan smitte deg selv fra snabben til munnen hvis du har utbrudd på snabben, ved at du får den væsken som er i sårene på fingrene og du skulle tilfeldigvis få det i munnen/øyne etc. Samme går det fra munn til underliv. Hva du burde gjøre er å faktisk ikke ha sex før snabben er ordentlig frisk, uten sår og bruk kondom til du er med en fast sexpartner. Det er IKKE gøy å smitte andre med herpes. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå