Konto brukes ikke Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Tror du renta vil gå opp? Når spår du den ev da vil begynne å bevege seg oppover? Hvor høyt tror du den vil gå? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Nei, den vil gå videre nedover tror jeg. Jeg med huslån forventer i hvertfall 0,5% lavere rente ila sommeren neste år. Forventer ingen økning av renten med det første. Ingen tro på at den skal over dagens nivå 3 år frem i tid minst. 1 Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Ja jeg tror renta skal kraftig opp i tiden fremover. Renten er unaturlig lav Endret 26. august 2015 av ltdata Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Det har i årevis blitt spådd om høyere rente av ekspertene, men den har bare gått ned. En vakker dag vil vi nok få økte renter, men ingen vet når. 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Markedet priser inn cirka 60% sannsynlighet for septemberkutt. Og minst 50% sjanse for et vårkutt også. Dette sier en del om hvordan situasjonen er i landet vårt, dette er ikke gode nyheter. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Kult for oss med lån da. Isolert sett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå