Trond Olav Løkken Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Boss Hoss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Fetere enn dette kan det neppe bli. Står eieren i stil så ville det være en fin oppfølger; ) "Drømmeren" til venstre bygger fint opp. mvh ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Forstår godt at du trekkes mot slikt som denne. man kan bli sjuk av mindre. Så sjøl noe som ut til å være kanskje siste modell av en Harley nede ved Aker brygge på lørdag og måtte selvfølgelig bort for å ta en titt. Men det blir med drømmen - spesielt i et land der avgiftene er slik at leketøy som dette kun er for de med ræva full av gullmynter og knitrende sedler. jeg får nok finne meg å holde meg til min firehjulsdrevne elektriske rullestol med toppfart 10 km/t. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 V1 flott bilde der personen som betrakter er perfekt plassert. Har aldri sett så "fete" saker tidligere når det gjelder sykler. Tilfredsstillende bare å beundre. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Å fy søren for et beist. Her må det være krefter nok for alle sykkelentusiaster, nesten mer skremmende enn tiltrekkende. I alle fall en flott sykkel og noen flotte bilder. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Utvilsomt ett flott håndtverk dette her. Sikkert grom lyd fra V8`ren også Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 To fine bildet av det flotte fremkomstmidlet. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Takk for kommentarer på mc-bildet! Den går sikkert veldig bra, men se litt på bakjulet; hvor det er slitt. Kjenner en del som kjører motorsykkel, der sidene på både for- og bakdekk er det første som blir borte.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Den var "schtøggfin"! Imponerende saker, det der! Tror jeg greier meg godt med en helt vanlig sykkel, jeg.. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Takk for kommentarer på mc-bildet! Den går sikkert veldig bra, men se litt på bakjulet; hvor det er slitt. Kjenner en del som kjører motorsykkel, der sidene på både for- og bakdekk er det første som blir borte.. Slitt midt på banen. Er nok ikke sykkel til å ligge i svingene dette. Med den slitasjen blir dekket veldig firkantet, tror ikke kjøreegenskapene er helt på topp med dette. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Takk for kommentarer på mc-bildet! Den går sikkert veldig bra, men se litt på bakjulet; hvor det er slitt. Kjenner en del som kjører motorsykkel, der sidene på både for- og bakdekk er det første som blir borte.. Slitt midt på banen. Er nok ikke sykkel til å ligge i svingene dette. Med den slitasjen blir dekket veldig firkantet, tror ikke kjøreegenskapene er helt på topp med dette.Hilsen Rune Så rett, Rune. Det har skjedd underverk med geometrien på motorsykkel siste 10 - 15 år, og man føler ikke lenger at man selv svinger. Det er mer som om sykkelen går dit man ser, eller vil; så lettkjørt er mange av de beste. Med slik en vekt, lav høyde, og akselavstand, er det vrient å gjøre beregninger for lettsvingthet. Så denne er kanskje best i lyskryss, særlig før fløyta går, med lyd som et dieseltog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg