Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår godt at du trekkes mot slikt som denne. man kan bli sjuk av mindre. Så sjøl noe som ut til å være kanskje siste modell av en Harley nede ved Aker brygge på lørdag og måtte selvfølgelig bort for å ta en titt. Men det blir med drømmen - spesielt i et land der avgiftene er slik at leketøy som dette kun er for de med ræva full av gullmynter og knitrende sedler. jeg får nok finne meg å holde meg til min firehjulsdrevne elektriske rullestol med toppfart 10 km/t.

 

Roar

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer på mc-bildet!

Den går sikkert veldig bra, men se litt på bakjulet; hvor det er slitt. Kjenner en del som kjører motorsykkel, der sidene på både for- og bakdekk er det første som blir borte..

 

Slitt midt på banen. Er nok ikke sykkel til å ligge i svingene dette. Med den slitasjen blir dekket veldig firkantet, tror ikke kjøreegenskapene er helt på topp med dette.

Hilsen Rune

Lenke til kommentar

 

Takk for kommentarer på mc-bildet!

Den går sikkert veldig bra, men se litt på bakjulet; hvor det er slitt. Kjenner en del som kjører motorsykkel, der sidene på både for- og bakdekk er det første som blir borte..

 

Slitt midt på banen. Er nok ikke sykkel til å ligge i svingene dette. Med den slitasjen blir dekket veldig firkantet, tror ikke kjøreegenskapene er helt på topp med dette.

Hilsen Rune

Så rett, Rune.

Det har skjedd underverk med geometrien på motorsykkel siste 10 - 15 år, og man føler ikke lenger at man selv svinger. Det er mer som om sykkelen går dit man ser, eller vil; så lettkjørt er mange av de beste.

Med slik en vekt, lav høyde, og akselavstand, er det vrient å gjøre beregninger for lettsvingthet. Så denne er kanskje best i lyskryss, særlig før fløyta går, med lyd som et dieseltog.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...