Gå til innhold

Forsikring på mobiltelefoner


Anbefalte innlegg

Er det mulig å forsikre mobiltelefonen når man har mobilabb. hos et selskap som ikke tilbyr forsikring? Elkjøp tilbyr totalforsikring hvis man kjøper ny mobil hos dem. Er det mulig å kjøpe bare forsikringen?

Håper det er noen som vet noe om dette. Skal snart kjøpe meg samsung e700 og er ikke så lysten på en så flott og dyr mobil uten forsikring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har forsikring på sim-kortet.. dette batalte vi da jeg kjøpte mobilen og jeg har jo netcom så de tilbyr det. men hvis du har helårs reiseforsikring gjelder det overalt utenfor huset ditt.. så hvis du har det og du mister eller ødelegger telefonen når du er en tur i byen, så får du ny...

Lenke til kommentar

Jeg har abonnement fra Chess og har reiseforsikring og verdigjenstandforsikring hos Gjensidige NOR. Mistet nylig en telefon med verdi på kr. 4000 og fikk dekket dette minus egenandel på kr. 500.

 

Nå vet jeg ikke om min vanlige reiseforsikringen alene ville dekket dette, men kontakt forskjellige forsikringsselskaper og hør hva de kan tilby av forsikringer for en mobiltelefon verdt kr. 4-5000.

 

Det finnes i alle fall mange muligheter selv om din mobiloperatør ikke tilbyr forsikring.

 

http://forsikring.gjensidigenor.no/delta/p...?p=20220&pp=nor

 

http://www.if.no/web/no/private.nsf

Lenke til kommentar
jeg har forsikring på sim-kortet.. dette batalte vi da jeg kjøpte mobilen og jeg har jo netcom så de tilbyr det. men hvis du har helårs reiseforsikring gjelder det overalt utenfor huset ditt.. så hvis du har det og du mister eller ødelegger telefonen når du er en tur i byen, så får du ny...

 

En helårsreiseforsikring dekker bare tyveri av mobilen. Ikke når man er uheldig og ødelegger den.

Verdigjenstandforsikring har jeg ikke hørt om før, men det skal jeg sjekke opp.

 

Takk for svar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...